![]() |
Opti-spark
Pitäisi tuo opti-spark aukaista ja tarvittaessa putsata. Ongelma on pienet torxruuvikannat.
Mistä olette ostaneet nuppineulanpäätä hieman isompia torx-hylsyjä? |
En nyt tiedä kuinka pieniä sulla on mutta olen ostanut Torx-sarjani Bilhelvetestä, Motonetistä ja Bauhausista ja aina on löytynyt sopivan kokoinen.
Katos vielä tarkkaan, että onko torxin pohjalla nyppylä vai ei? Jos ei niin tavalliset avaimet käy mutta jos siellä on kohouma niin tarviit "safety torx" -avaimet jotka ovat siis onttoja. Bilhelveten irtopalasetissä olivat onttoja mutta semmosissa kiintoavaimissa umpikamaa. Safety torx eli ns. "tamper proof" vs tavallinen: ![]() ![]() |
Ongelma onkin että tarvitsen naaraspuolisen-avaimen. Bilhelvetin, Motonetin, Bauhausin (jonka pihalta pe 13.02 ponkasin C4:en ja hyllyjen välistä olin näkeväni V-P:en) ja pari muuta kiskaa
Edit: olen siis käynnyt läpi, mutta en ole löytänyt. |
Kyllähän bilitemasta löytyy esim 29 osanen torx-sarja bilteman koodilla 10138. Siitä löytyy E4 hylsy mikä on pienin mahdollinen koko. Itse olen muistaakseni tuollaisia pieniä torx-ruuveja avannut ihan normaalilla kuusikantahylsyllä.
Kokeiles onko 4mm hylsy sopiva sinun torx-ruuviin tai sitten joku tuumainen? |
Pitää käydä Biltemassa käydä katsomassa tarkemmin tarjontaa. Työhuoneen nurkassa toista kuukautta opti-spark on onneksi lämppöisessä oleskullut.
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:49. |