![]() |
Hitto, en ole esitetlly itseäni!
Eli moro vaan kaikille!
Hankin vessani jo 2006 ja sooloilin tähän asti. Kyseessä siis 1977, 350/350. Lappeenrannassa asustellu ennen kuin ostin, jolloin siirtyi Helsinkiin. Tätä nykyjään Vantaa on kotiosoite. Kyyti oli todella alkuperäisessä kunnossa mutta pidetty hyässä ajokunnoosa. Tilailin jo 2007 sisustan osia mutta ajan puutten vuoksi ne jäi parempia aikoja odottelemaan. 2007 auto liikkui tasan 2 kertaa (sisusta osittain purettuna) ja v. 2008 ei metriäkään. Mut tänä talvena iski kipinä! Sisusta on nyt aika lailla kasassa ja sit tulikin homattua alusta sarja HARHA:lta, kun meni ja myi Vettensä pois! Siitä tulikin jo kyseltyä vähän neuvoja (kitos kaikille vastaajille!):salut: Etupää onkin jo kasassa mut takapää levällään. Kiitos näiden sivujen, tuli jo Poppiskin tutuksi! Takatukivarret laakerin vaihdossa siis ranchillä... Pari sanaa itsestäni:Synnyin Suomessa, v.69 ja "jouduin" Californiaan v.73 josta palasin tänne härmälään v.86. Autoalalla olen siis ollut vuodesta 1987 (jos otetaan koulut mukaan)jonka jälkeen Metro-Auto ja Aro-Yhtymä. 2000 siirryin vene alalle ja niissä hommissa viihdyin 7 vuotta, sisä-perä ja vetolaite-asentajana. Nyt olen hieman muissa tehtävissä, eli puolustusmateriaalin valmistukssa. Siitä ei sen enempää... Kävinkin jo kerran Hesan kruisingissa (v. 2006) teidän "reviirillä" pyöyrähtämässä, mut lähdin häntä koipien välissä pois, kun oli niin pirun hienoja autoja! Ei voi muuta kun olla kiitollinen näistä sivuista! Löytyy niin paljon tietoa ja tukea! Laitan kuvia kun ehtii.. Kesällä tavataan! -Saku |
Olihan esimerkillinen esittely 8), itse en tosiaan ole moista edes tehnyt :rolleyes:
Ja ens kesänä joka on tuleva lämmin, kuiva ja pitkä, ainakin jos se yhtään korreloi talveen :-k muista ottaa osaa shark rientoihin!!! |
Näinköhän on hotellihuoneita jäljellä:confused:Vain nopeat elävät...
|
Ei muuta ku tervetuloa vaan palstalle.
Tuli tosta tarinasta mieleen, et se on jännä miten se kiinnostus ja kipinä vaan välillä häviää. Itellä hävis kiinnostus syksyllä aivan täysin pulkkaa kohtaan. Viikko sit "puoli väkisin" vääntäydyin tallille ja siitähän se taas lähti... :cool: Nyt kaiken maailman uudet suunnitelmat pörrää päässä. :rolleyes: |
Näin se menee! Mulla on motti kans remontissa "mielessä" siis. Ei auta kun ens talvea odotella... nyt ei ehdi.
|
Hei vaan ja olipa hieno esittely kertakaikkiaan! Esimerkillistä! Itsekkään en tosiaan ole tehnyt, vaikka jonkun verran on tullut jo tänne kirjoteltuakin ;)
Vai että Californiassa on tullut asuskeltua? :cool: |
4 Attachment(s)
|
Siistiä jälkeä! :cool:
|
Oikein esimerkillinen esittäytyminen! Näyttää niin nannalta noi kimaltelevat tukivarret! Koskas on tallimiitti? :D
|
Quote:
Eikun mukaan vaan, hieno homma... Jätetään noi koiranäyttelypisteytykset ja lokeroinnit muiden merkkien harrastajille. ;) Asenne ja kipinä Corvetteja kohtaan ratkaisee! |
| All times are GMT +3. The time now is 06:55. |