![]() |
Vauhtia, mutta ei vaarallisia tilanteita
Jos huomenna 21.3.2009 ei ole mitään tekemistä ja oleilee pääkaupunkiseudulla, kannattaa käydä tutustumassa.
http://www.autorataharrastajat.fi/do...t_21032009.pdf Kyseessä on mielestäni hieno laji ja katsomista varmasti riittää. Scale radalta saattaa löytyä jopa pari Vetteä. Lisätietoa yhdistyksen toiminnasta: www.autorataharrastajat.fi Itse en ole paikalla, kun asun täällä savossa. Yly |
Toinen vinkki
Jos haluaa itse myös ajaa, niin Lippulaivassa(Espoo) on sisätiloissa RC-autorata.
Hobbylinna Lippulaiva, Espoo (RTR-myymälä ja RC-rata) Avoinna lauantaisin kello 12 - 16 Puhelin 0407153015 RTR tarkoittaa ns. Ready to Run autoja, eli melkein valmis ajettavaksi. Lisäinfoa: www.hobbylinna.fi Tämä ei ole mainos, itse ollut mukana ajelemassa ja yllättävän vaikeaa on eli vaatii "vähän" harjoittelua. Porukka ollut ihan mukavaa ja auttavat, jos esim omasta autosta jotain hajoaa, niin porukalla katsotaan olisiko jollain sopivaa osaa autoon. |
Tuolla mainitsemassani paikassa pääsee nimenomaan itsekin ajamaan.
Kyseessä on yleishyödyllinen yhdistys joka yrittää edestää ura-autoilua ( Slotracing ) harrastamista pääkaupunkiseudulla. Voin kokemuksesta kertoa, että laji voi viedä pikkurillin lisäksi koko hepun :D |
On tullut ajeltua joskus. Hieno harrastus! Parasta on harjoituksissa laittaa mootorissa käytettävää hyvin hyvin ohutta öjlyä renkaisiin (en minä niin tehnyt, tietenkään, ikinä). Kun ratakierroksen aika on joku 3,2 sek, niin noilla öljynakeilla menee yli 10 sek. Kokeilu kannattaa, suosittelen.
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:30. |