![]() |
madallusta c4seen
tilailin ameriikasta madallussarjan ja tänää purin jousen irti ja sit ku mallailin niitä kolmiopaloja siihe päälle totesin et ne ei madaltas ku alle sentin vakiosta, sit pistin paketin siten kasaa et leikkasin sen yläkakkaran irti, jätin n.2mm kumia siihen jouseen, tein uuden kiinnitysriipukkeet mallia matalemmat, ja kasaan (sarjasta meni vain siis nuo taakse tulevat pitkät pultit, muut palat jäi yli), auto madaltui n.4cm ja tuli aikas hyvä. mietin vaa että onko muut saanut tolla ihan oikealla sarjalla paljonkin madallusta aikaan? kuvia en valitettavasti saanu otettuu ku kamera unohtui kotia. valmiskuvia saan myöhemmi :confused:
ajamaan en vielä päässy ku on niin lillua tiet mutta ainakin paikallaan tuntui joustavan hyvin. |
Oikein päättelit, madallusta tulee just sen verran miltä näyttääkin. Itse lisäsin sitä vielä ottamalla myös pois ne jousen päiden kumit.
|
nojoo
notosiaan, mietin niitä päiden kumia mut en sit arvannu niitä ruveta raaputtamaan, tosin nyt on tuo tulos sellainen kun toivoin et ehkä ei enempää tarvii tiputtaa (kun mikään ei riitä :D ) otan kuvia kun menen tallille, näkee vähä mitä kakkaroita sieltä jäi pois ja minkälaiset kannakkeet tuli :rolleyes:
|
![]() sellanen siitä tuli lopulta korkonsa puolesta, itse ainakin pirun tyytyväinen, ei raavi korokkeissa kiinni ja on siistin matala. ehkä vielä vanteet uusiks..... :) |
uulalaa.. korkeus on hyvä.
|
.
oldskuul lienee oikee sana :p
|
Korkeus on hyvä, se on aikalailla suorassa eikä kyykkää mihinkään. Isommat vanteet nuorentaa autoa 10v ja visuaalisesti nopeuttaa sitä 120%. ;)
|
Quote:
tää on just näin! |
Tosi hienosti tasapainossa, se on siinä.
|
Hyvin on tasattu :thumleft: (Omaan makuuni ihan vähän liian tontissa, mutta eihän se ole mun auto, joten antaa mennä vaan.) Ehkä tuumaa tai jopa kahta isommat vanteet tekis gutaa, niinkuin ToniH totesikin?
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:57. |