![]() |
Uusi C6 Corvette museolla!!!
Eka kuvat, kuinka keltainen C6 teki debyytin Corvette Museolle, hyvat vertailu kuvat C5:n kanssa....
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tassa viela yksi lisaa:
|
Mä tykkään, nätimpi se on kuin C4 tai C5 (jotka nekin on ihan ok, ei herneitä nenään... :razz: ).
|
Silmä alkaa turtua... Ihan hyvältähän se näyttää... Mutta, mikä on tuo antenni katolla? :shock: Navigointilaite? :?:
|
Quote:
Mulla meni jo pari palkoa :wink: :wink: :wink: , mun mielesta toi on keulan ja peran osalta taysin epasopusuhtainen... :!: |
Quote:
Joo, tohon sopis muuten uuden BMW se hain eva antenni hienosti :shock: |
Kyl silmä tosissaan alkaa turtumaan ja onhan se aivan sika hyvän näköinen!Tosin itselleni jos tollainen siunaantuis niin isommat nakit alle ja samoin vanteet sekä madallus :!: Istuu hieman liian korkealla...Hummer :?:
|
Ois muuten hyvän näköinen jos noi ritilät edestä ja takaa toi musta muovihässäkkä malattasi hopealla tos keltases versios :peace:
|
Quote:
Autossa on jo vakiona 18" edessa ja 19" takana ja silti ne nayttaa aivan liian snadeilta. Autoa sais madaltaa ainakin metrin, etta noi lokarin kaaret tulis edes hiukan lahemmas renkaan pintaa... :wink: |
Quote:
Vois olla ihan ok idea. C5 ja C6 suunnittelijat taitaa olla jotain ABS muovi-fetisseja... Jos ton mustan takabiitin maalais korin variseks, niin en uskalla edes kuvitella kuinka ISOLTA toi per*e silloin nayttais!!! :hahano: |
| All times are GMT +3. The time now is 06:57. |