![]() |
5-merkkiset kilvet
Aihetta on sivuttu muistaakseni useammassakin topicissa, mutta nyt sitten kolahti omalle kohdalle ja apu olisi tarpeen. Huomenissa olisi amerikkalaisen harrasteauton rekisteröintikatsastus ja konttorilta tarjosivat eioota lyhyiden, 5-merkkisten kilpien suhteen. Kuulemma loppu jokapaikasta?
Saako noita vielä jostain ja jos saa, niin mistä? Kolmeen autoon olis tarvis ](*,) |
Siis kirjain+numerosarjat ei kai voinu loppua mut fyysisesti ei ole mitä antaa käteen pultattavaks lopullisesti?
(Hitto kun ohikulkija kyylää tota yhtä viismerkkistä;) Eikös nuo anna jotkut tarrat tms. siks aikaa kun vankilassa takoovat lisää niin pääsee ajelemaan, voi pitää vaikka kojelaudalla ja hattuhyllyllä niin ei tarvii liimailla hienoihin pintoihin. Pakko olla, ainakin täälläpäin. Voin kyllä soittaa mut auttaako se mitään. Mäntsälästä Joensuuhun tuli tää Vette ihan kiltisti, eiköhän yhdet kilvet kule kans jos paikallisesta sattunu loppumaan. Niin joo kilpailutilanne nykyisin eri konttoreissa voi mutkistaa hommaa? |
Sinänsä ihan ystävällinen täti K1-katsastajien Mäntsälän toimpisteessä sanoi, että kilpiä ei enää ole. Siis uusia ei ole tehty pitkään aikaan ja jo olemassaolevien varasto on hänen omien soittelujensa perusteella tod. näk. maakunnistakin loppunut. Jos jostain vielä kilvet sattusi löytymään, niin pitää kuulemma henk. koht. käydä esim. Näljängän tai Suopunkivaaran konttorilla hoitamassa rekisteröinti, ellei satu olemaan K1-asema.
AKE kuulemma sanoo ongelmaan, että "voi, voi" Pitäis kuulemma tehdä joku erillinen teline, että pitkät kilvet sopivat :o Tonnillahan saa erikoiskilvet, mutta mulle kelpais viismerkkiset ihan mainiosti. |
Ainakin vanhukseen saa 4-merkkistäkin. Kysyin viime viikolla paikallis asemalta.
|
Quote:
|
Quote:
MR:ään joo... |
Hei mullakin ed. omistaja on vähän itse leikelly kilvistä reunoja kun ei taakse olis mahtunut Palm Beachien päälle. Katastusmies ainakin sitä nauroi. Onko paljostakin kiinni? Jos sais jotkut III111 verrattuna 888EEE ja liekkö niissäkään eroja.
Pakkohan nyt jostain on saada vai onko menny niin et jos esim mun lommonen etukilpi/aura sattuu tippumaan niin se on vaan voivoi. Hetki vaan niin käyn mitat: Takakilpi on viismerkkinen 31 cm "lyhennettynä. Kuudella merkillä ei mitään jakoja näköjään kun on lähes 40 koko laatta normi mitoissa. Tonni on vähän liikaa kun sitä kyselin kans ja mun kysymä oli vielä käytössä ja kaiketi vielä Vetessä! Kukaan ei varmaan arvaa mikä.. T: PR-1- PS. Täällä on Suomen kovin katastuskilpailu halvimpine hintoineen, palveluineen ja pullakahveineen. Jos on paha niin voinhan soittokierroksen tehä mut jos K1 vain joka myöskin löytyy niin voi olla kysytty. Yksityisistä en tiedä voiko ne niitä myydä ja haluaako edes antaa muille konttoreille. Joku viitisen eri kilpailijaa on ainakin äkkiä laskettuna. |
Quote:
Saman levyiset ovat jos merkkien määrä on sama, riippumatta siitä kuinka hoikkia tai pulleita merkit ovat. |
Joo niin arvelinkin, I:iistä vaan on vähän parempi kaventaa kun vaikka L- kirjaimesta sitten takana yms.;)
|
Pariin rainaan olen tästä jo jauhanut..Eieieieieieieii 5 merkkisiä tavis kilpiä ei saa . Mutta 5 merkkisen EU kilven kyllä saa.Se sitten taas muutostilataan EI Eu kilpenä erikseen jolloin käsissä on ; tadadaddaaa 5 merkkinen "lyhyt" kilpi.
Ja tämä sitten vaikka mustana kuten omaani otin. |
| All times are GMT +3. The time now is 13:48. |