![]() |
korin kiinnityspaikat
Olen tota -69 isolohkoa laitellut sieltä täältä iskuun ja itseasiassa se alkaakin olla katsastusvalmiissa kunnossa. Kun olen sitä pihalla käytellyt niin yksi asia on pistänyt silmään. Meinaan siinä tärisee etulokasuojat helmoista alhaalta ja sisälojasuojien alueelta aika lailla voimakkaasti. Ei ole mitään aikaisempaa kokemuksista isolohkojen jytinöistä ja tärinöistä mutta ainakin aikaisimmissa pikkulohkoissa ei tuollaista ilmennyt.
Eli mistä kohdista tuo keulapala pitäsi olla kiinni rungossa? Renkaan etupuolelta ilmeisesti puskurin kiinnitykset ja jäähdyttimen runko kiinnittä mutta entä renkaan kohdalta ja sen jälkeen? Itse olen löytänyt kiinnityskohdat lintuhäkistä sieltä kick panelin sisältä ja toisen siitä kymmenen senttiä eteenpäin, mutta uskoisin että siellä on enemmänkin. Olen yrittänyt etsiä netistä kuvaa noista kaikista kiinnityskohdista mutta sellaista ei ole oiken löytynyt |
Onko sulla splash shieldsit kiinni?
|
kyllä ne kaikki härpäkkeet mm. sisälokarit, sisälokarien jatkeena helmassa alla vaakatasossa olevat kurasuojat ym. Enemmänkin tuntuu kun ne sisölokarit ja lokarin helmat värisee, että niistä puuttuu jonkin tyyppinen vahvistus tai runkoon kiinnitys.
Pitää huomenna pähkäillä uudestaan, kun tämä päivä meni ihan muissa hommmissa. |
| All times are GMT +3. The time now is 05:35. |