![]() |
Stealth Box 4 Subwoofer
Ois tälläinen pieni stereo rojekti täs ja meinasin et tulisko joku mukaan mdf kimppaan niin saatas matskut sahattuna suoraan oikeisiin mittoihin halvemmalla.
http://www.fasthotrod.mypldi.net/images/vettebox.pdf |
Jatketaans monologiaa kuvalla...
![]() Kävin Suutarilan Starkissa sahaan levyt 8 kappaletta 19mm MDF:ää ylläolevien ohjeiden mukaisesti. 22,67 ¤ + levysahaus 18.00 euroa. 40,65 ¤. |
Quote:
Siitähän se lähtee muodostumaan!!:thumleft: |
Siitähän se lähtee! Laitas tulemaan kunnon projekti updeittiä kun homma edistyy! :cool:
|
Tätähän koekuunneltiin Meetissä ja soi asiallisesti
Kotelohan ei ihan täydellisesti istunut koloonsa? Harkinnut jos ostaisi JL Audion Stealthboxin, onko siitä kenelläkään kokemusta? |
Quote:
Noita JL-Audion boxeja on uusia ja vanhoja. Niissä vanhemmissa pokseissa on sitten myös sen vanha elementti. Uusi elementti _pitäs_ olla parempi. Toi niiden valmiskotelo on sitten sisätilavuudeltaan tosi snadi mitä oon nähnyt kuvia. Oma 10V3v3 on yhden litran suuremmassa suljetussa kotelossa kuin mitä on optimi mutta menee siis vähän alemmas toistossa. Itse ostaisin mielummin sen sahavalmiin valmiin 99$ poksin ja laittaisin siihen jonkun muun elementin. 2x8" taikka yksi 12" taikka hyvä 10". Kattoo kotelokoon mukaan sopivan elementin. Kun tollasta subilaatikkoa ostaa niin kande varmistaa että ton päällikannen saa kiinni, niin sen saa jemmaan tarvittaessa. Varsinkin jos on Coupe. Toi Z06 foorumin "rakennussarja" ohjeen mukaisesti tehty jää yli takakontin pinnan joka on ihan perseestä. Sen takia jos haluat, voin ton sulle myydä huokeella jos et itse jaksa alkaa väkertelemään/tilailemaan. |
Kai se on uudempi, kun ihan uutena kaupassa myydääm.
10w3v3-4 elementillä se muistaakseni oli. Se tuossa valmiissa paketissa viehätti, kun menee täysin piiloon tavaratilaan. Tulee alkuperäisen näköinen kansikin päälle. Toisena vaihtoehtona olis tehdä noille nyt -84:sessa oleville kahdelle 8w0 elementille kotelo. Vahvistin vielä pitäisi sopiva löytää, nyt kiinni vanha Alpine V12 malli, muuten passeli, mutta vähän isokokoinen piilotettavaksi. Alto 250 digipääte taas antaa häiriötä radioon, tai ilmeisesti antennivahvistimeen. |
| All times are GMT +3. The time now is 11:36. |