![]() |
Mistä edullisin vastaavuustodistus?
Kun nyt sitten näyttää, että PAP:n kuponki ei kelpaa, niin udellaanpas, että mistä olette tuota todistusta itsellenne haalineet? Tampereen cruisingissa jutustelin yhden tuoreen C5-omistajan kanssa, joka tätäkin sivustoa kuulemma seurailee, mutten tiedä kuka kaveri oli. Hän kertoi, että 600 euroon oli saanut toimivan lapun (mutten muista mistä :(), joten tonnia en ihan tältä seisomalta maksa.
Ilmoilkaapas tänne tai laittakaa privaviestiä, jos on jotain, mitä ette halua julkistaa koko kansalle. Jarmo |
Erään foorumilaisen herrasmiehen kanssa oli tästä tänään juttua. Itse olen kolmeen corvetteen tüvilta laput hommannut, vähän kalliit, mutta käyvät varmasti.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tuokin mulla ollut lappunen kuulemma kävisi, jos ei olisi kopio eli pyysivät alkuperäistä. Täytyy nyt kuullostella saako tuolta PAP:lta sen alkuperäisen, mutta epäilen, ettei saa. Meinaan vaan, kun aluksi sieltä tuli lappunen väärällä painolla ja ei kuvittelisi sen olevan mahdollista, jos on lähtöisin sieltä, mistä kuuluu. Pistän tänne infoa sitten, miten kävi sen suhteen... Jarmo |
Yksi tuttu kertoi että noita hyväksyntäpapereita saa myös paikalliselta katsastuskonttorilta (A-Katsastus) 150euron hintaan, eivät asiaa tosin mainosta, mutta hommasivat kun oli sellaiselle kyseisessä autossa tarve.
|
Quote:
HAH! Arvasin oikein! Hieman jo kummastelinkin kun näin kaksi PAP:n paperia ja kummassakin oli liian paljon yhteistä vaikka toinen oli C4:lle ja toinen C5:lle. Ovat pojat keksineet hyvän pisneksen. 485 ¤ kuvanmuokkauksesta on mielestäni paljon. |
Quote:
Varmaan siksi tullut noita ongelmia ettei käy, ainakaan kaikilla asemilla. Kaveri soitteli suoraan aikanaan ko. lafkaan mistä PAP papereita hommaa, eli Tuv Hessen, eivät suostuneet suoraan toimittamaan paperia. Taitaa olla niin että PAP papereihin muutetaan vain painot (jos muistetaan) ja VIN. Viron pojille sii hyvä bisnes kuten Juhatee asian ilmaisi. |
Quote:
Onko toi PAP kaupan päälle vielä joidenkin ryssien firma? |
Quote:
Ainakin viime syksynä sinne soittaessani miehellä oli "hieman hoono soomi", kuulosti kyllä eesti pojalta... |
| All times are GMT +3. The time now is 05:51. |