![]() |
Onko kokemuksia Vintage Air A/C:stä?
Onko kukaan asentanut tai asennuttanut Vintage Air A/C:tä Mid Yeariin. Erityisesti kiinnostaa, että miten onnistuu puutteellisen alkuperäisen A/C:n korvaaminen VA:n tuotteella.
|
Quote:
Hyvin onnistuu, kaverin ikuinen ahdin64 projekti on ehkä joskus ajossakin, VA sure-fit kitti sille siihen tuli, eikä ollut AC auto alunperin. |
vet65:lla on vintage air SIX-5:ssa.. ja tyytyväisiä ovat olleet.
|
Quote:
Vai oliko Hot Rod Airin vastaava systeemi? |
Quote:
|
Mulla on GEN-IV paketti samaraan ja palikat näyttävät laadukkailta ja toimivilta.
|
Mulla kans bel airissa :confused:
|
Pitää selvitellä näitä asioita. Ainakin Hot Rod Air näyttää tarjoavan settiä jolla tsydeemin saa futaamaan alkuperäisten A/C-nappuloiden kautta. Hyvin mielenkiintoista...
|
Quote:
Juu mulla on toi Hot Rod Air. Se asennetaan tosiaan alkuperäisten nappuloiden kautta toimivaksi, puhallinsuuttimet tulee alkuperäisille paikoille. Erona on et ilman puhallus paikkojen muutos tapahtuu alipaineella, solkut on kyllä pois näkyvistä. Lämpötilan/ilmastoinnin säätönupikka sijoittuu apparin jalkotilaan ylänurkkaan, sekin pois näkyvistä suoranaisesti, tarvitsi kerran säätää kohdalleen ja en ole koskenut sen jälkeen. Asennus oli yllättävän helppo toteutta, asennusohjeet on asialliset. Toistaiseksi on toiminut hyvin. OT: Se Vintage Air on tulossa siihen toiseen katiskaan. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:55. |