![]() |
TPIS Big Mouth
Kenelläkään tuota base platea? Jos on, kokemuksia kuunnellaan..
|
Quote:
On. Kanavat isommat kuin orggisimukannessa. Vaatii pienet spacerit bensapukkien alle, tai suuttimet saattavat jäädä 'jumiin' ja vuotaa hieman. Termostaatin kotelo ei tainnut istua ihan ongelmitta, jos en nyt väärin muista, ilmeisesti pientä toleranssivirhettä. Käyttökokemuksia: BigMouth imukansi + portattu plenum + siamisoidut runnerit + 1.6 rullakeinuvipat + peltisatsit => varttimailille 5.5 km/h lisää loppunopeutta ja ET parani 0.318 s Noista tehdyistä muutoksista suurin vaikutus perstuntumalla oli keinuvipujen vaihto. |
Quote:
Tuota ei pitäisi esiintyä. Vuotiko sulla suuttimet ilman fixausta? Vai oliko tuo ns varotoimi? |
Quote:
Ne spacerit tulee upouuden imukannen mukana. Kato vaikka tuolta TPiS:n sivuilta asennusohje http://tpis.com/index.php?module=ins...n_instructions Quote:
Sen ensimmäisen käytetyn imukannen mukana ei ollet noita spacereita ja joo, suuttimet vuotivat, kun laitoin bensapukit ilman spacereita. Mutta siinä nyt oli muitakin ongelmia, joten en heti edes äkännyt tuota syypääksi. Siis siihen, että puski todella reippaan synkkää sauhua putkista. Alipainevuodon kanssa tuolla ei ollut mitään tekemistä. |
Quote:
Kiitos, Yorcci! Katselin tuota e-baysta ja myynnissä oli riisuttu versio ilman tiivisteitä ja ilmeisesti ilman noitakin. Mielestäni tuo on selvä fiba TPIS:ltä, koska porukka vaihtaa noita ja en nyt muista, että olisin spacereita nähnyt muissa aftermarket lätyissä. |
Täytyy myöntää, että vuosikaudet olen minäkin onnistunut missamaan ko faktan. Pikkuinen mittamoka, jota ei olla viittitty taloussyistä korjata enää muotinnteon jälkeen?
|
Quote:
Jos tarviit, niin mä voin mitata tuosta mun omasta miinasta 'noin' paksuuden paljonko noi spacerit ovat. |
Kiitän. :thumrigh: Pähkäilen vielä eri vaihtoehtojen kanssa. Mulla on tuossa koneessa vain tuo base plate jäänyt alkuperäiseksi. Tarkoitus olisi saada jostain väh. 16 hp lisäteho (tulee tasaluku, helppo muistaa) ilman nokan vaihtoa. Pohjalevystä voisi irrota jotain.:-k
|
Quote:
Tuon 16 konin verran varmaan saa porttaamalla tuota orggisimukantta. Siinä on aika paljon 'joutilasta' tavaraa |
| All times are GMT +3. The time now is 08:45. |