![]() |
Turvavyön lukitus?
Meneekö muilla turvavyön lukitus, siis se kun chinch-nappulaa painaa, joskus itsekseen päälle?
Oon huomannu, että mutkissa tai kiihdytyksissä ja etenkin mutkassa kiihdyttäessä se joskus menee päälle. Vika vai ominaisuus? |
Kyllähän se aina toisinaan tuntuu menevän itsekseen päälle. Omassa pulkassa vaivaa lähinnä kuskin puolta, joten viaksi olen tulkinnut.
|
Quote:
Mulle se menee päälle jos kurvailee vähän tiukemmin - ominaisuus? |
Ei ole mennyt ~100tkm ajossa vielä kertaakaan itsekseen päälle (vanhoilla eikä uusilla vöillä).
|
Quote:
5k ajetussa '96 Grand Sportissa myös. 96 mailia ajetussa C5:ssa kanssa. 300 mailia ajetussa Suburbanissa kans. Normaalissa ajossa ei, mutta muuten joo. C5:ssa, jos liikkeelle lähtemisen jälkeen yrittää vetäistä tosi varovasti turvavyötä, niin pistää jo siinä vaiheessa lukkoon. |
Ja toinen vika vai ominaisuus. Kun kiihdyttää kaasupohjassa niin siloin tällöin hyytyy hetkeksi. Tänään tajusin, että sehän tapahtuu vain silloin, kun jonkun ajan päästä syttyy RESERVE valo.
Vetäseeköhän se vähän ilmaa bensapumppuun? Onkohan toi ihan normaalia vai paha vika? Jos normaalia, niin sitten ei kai kannata kovin nopeita kiihdytyksiä tehdä tankin ollessa alle 1/5 täynnä. |
Quote:
Ominaisuus..Kannattaa pitää tankissa litkua jos ei halua pumppua vaihtaa. |
Quote:
Ominaisuus eli ei kannata tulla Alastarolle ihan tyhjällä tankilla. Nimim. kokeiltu on Ahvenistolla (1/4 tankillisella hörppi tyhjää kurveissa)... |
Quote:
Ja jos ei oo tietoa et on pumppu vaihdettu, ni kannattaa vaihtaa. Ei oo kallis eikä oo paha rasti vaihtaa... Ikää alkaa olee jo kuitenki kiitettävästi. |
Noi turvavyöt kuuluukin lukittua, jos oikein kunnolla kurvailee.
Ja niinkun kaikissa jenkeissä, ei pitäis käsivoimin kiskomalla saada lukkoon. |
| All times are GMT +3. The time now is 05:46. |