FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   C5 nokkakolari (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=14776)

Sepi-Vette 28.10.2009 19:08

C5 nokkakolari

Niinhän siinä sitten kävi.

Tavarat ei(eikä vetetkään) lainassa parane.

Kaveri siis tööttäs mun C5:sen tolppaan, vauhtia noin 50 kmh osumahetkellä.

Tolppa osu aikalailla keskelle nokkaa.

Kysymys kuuluukin, mitä sielä puskurin alla mahtaa piillä rikkoutuvaa?

Airbagit pamahti ainakin kummaltakin puolelta ja tietty puskuri halkes, mutta muuten auto näyttää yllättävän hyvältä.

Toinen ajovalo näyttäisi myös vääntyneen, ehkä samanpuolen lokasuojakin vähän.

Meneekö puskurin alla oleva airbagien sensori aina hajalle kun bagit laukee?

Se potkukelkan jalaksien näkönen rauta puskurin alta on ainakin vääntyny.

Olis tosiaan mukava saada kommenttia, että mitä noista aina varmasti hajoaa kun bägit on ohjaamossa, kiitos.

Pekka Berkeles 28.10.2009 19:22

Katoppa tuosta Tomaksen ketjusta, siellä on kuvia keulasta ilman katteita.

groovyjay 28.10.2009 20:28

Ai saamari, harmittaa äijän puolesta! Juhalta ja Tomakselta löytyy varmaan hyvää ensikäden tietoa mitä siellä on odotettavissa.

Corvette63 28.10.2009 21:56

Auts! :(

Eikös tuo vakuutuksen piikkiin mene kuitenkin, joten Metrossa osaanevat laitella kuntoon, ilman että tarvitsee omaa päätä vaivata korjauksen suhteen?

Toxic Flame 28.10.2009 22:05

Ai *******!

50 km/h on kova vauhti mille tahansa autolle suoraan tolppaa päin. Tossa ei muu auta kun ruveta irrottelemaan osia ja tutkimaan tilannetta jos ei kaskot olleet päällä tapahtumahetkellä.

Yorcci 29.10.2009 00:09

Noin yleisesti, jos airbag(it) laukea(v)a(t) = lunastuskeikka. Tahtoo sanoa, että helevetan kallista lystiä, jos on niin kovaa rysähtänyt. Ei yleensä juuri kannata korjata.

Ikävä homma. Jaksamista!

Juhatee 29.10.2009 08:02

Kattelin tuossa muutama kk sitten corvetteforumilta myynti-ilmoituksista että C5:n bagit maksavat noin 500-1000 USD per pari käytettyinä. Uutena hinta on varmaan ihan älytön, varsinkin Suomistoliitossa.

Pappatunturi 29.10.2009 08:18

Otan osaa. En osaa itse kysymykseen vastata mitään mutta tiedän tunteen "kun kaverille" lainaa.:(

Roogeri 29.10.2009 09:08

oh

Jos sun kaveris tööttäs, niin varmaan myös itse maksaa viulut ?

Puman 29.10.2009 09:30

Mun frendi/työkaveri...

[quote=Sepi-Vette]Niinhän siinä sitten kävi.

Tavarat ei(eikä vetetkään) lainassa parane.

Kaveri siis tööttäs mun C5:sen tolppaan, vauhtia noin 50 kmh osumahetkellä.
QUOTE]

...viime kevänä kynsi omaa Ceefemmansa keulaa BMW:n muoviseen takapuskuriin. Tosin vauhti oli paljon hiljaisempi ja pelkillä pintanaarmuilla selvittiin. Etsin sen thredin esiin.

Olitko itse messissä kun kaverisi kolaroi ? Miten on mahdollista ajaa tolppaan suoralla tiellä ? Olen varma että kaverisi (ex kaverisi ?) antoi laina-autolle kenkää olan takaa kunnes se karkasi hyppysistä.

All times are GMT +3. The time now is 14:50.