![]() |
M21 + tarvittavat hilut
Onko sharkkilaisilla jäänyt nurkkiin mielellään täyttä settiä missä olisi M21 vaihteisto, kytkinkoppa, vauhtipyörä ja muut hilut? Yksi tuttu kyseli tänään, että pitäisi palauttaa alumperin manuaalilla varustettu ja sittemmin automatisoitu auto takaisin manuaaliksi.
Lupasin auttaa etsinnässä ja täällä on porukka vaihtanut Tremecejä ja muita vastaavia laatikkoja alkuperäisten tilalle. Pistäkää YV:tä kehiin jos tarvittavia osia on hyllynlämittäjänä. |
Muutamasta M-21 laatikosta olen nähnyt jossain myynti-ilmoja.
Olikohan Overdrivellä muutama aika sitten? Mä haen itse M-20 laatikkoa, ja sellaista ei tunnu löytyvän. |
Quote:
Osta tuolta M20 valmiiksi laitettuna. Tällä USD:n kurssilla 750 = 503 Eur. Sitten otat laatikon joko Jusun tai jonkun muun tunnetun rehellisen toimijan kontissa Suomeen. |
Quote:
No nyt sä sitte kyselet ku pari viikkoa sitte "lahjotin" kaikki kytkin hilut... Ensin yritin myydä niitä täällä puolvuotta :mad: . |
KTM: "750 = 503 Eur."
Joo, ebayssa niitä on paljon. Ja taalan kurssi on kohdallaan. Toki rahtikulut ja tulli + alvi on melko kovat + mahdollinen jenkkien sisäinen rahti. Täytyypä katsella talven aikana tuleeko niitä myyntiin suomessa. Silloin pääsee myös tarkistamaan tuotteen. Kuka tuo "Jusu" on? |
Quote:
Siis kalliiksiko toi sun mielestä jää? Ei nyt millään pahalla mutta juuri ton halvemmalla ei noita saa mistään. Ja jonkin aikaa sullakin toi "ostetaan ilmo" ollut päällä ja käsittääkseni ei ole ollut suurempaa tarjontaa? Rahdit tolle on varmaan max 100 buxii ja taitaa jäädät verotkin 100¤ nurkille.. Ja mitä kuntoon tulee..Suomesta parempi kuin toi kokonaan rempattu ebaystä?? Herääääääääätys;) |
| All times are GMT +3. The time now is 09:41. |