FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Voihan V näitä Kanadalaisia autoilijoita, femma kolarissa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=14930)

Finnshark 30.11.2009 06:41

Voihan V näitä Kanadalaisia autoilijoita, femma kolarissa

1 Attachment(s)
Nonniin, uskomattomia ovat nämä kanukit ajotavoissaan. Tänään olin Montreal Alouettesin (Kanadalaisten amerikkalaista futista) finaalipeliä katsomassa lähikuppilassa. Montreal voittikin sitten viimeisellä sekunnilla, tai oikeastaan sen jälkeen kun virheen takia viimeiset sekunnit uusittiin. Huonompi tiimi voitti, mutta voitto mikä voitto. Kotimatkalla sitten mun ceefemma koki tappion Toyotaa vastaan. Neljän suunnan stopille tulin ja näin että oikealta tulee auto. Pysäytin auton täysin ja olin pysähtynyt ennen toista, joten lähdin eteenpäin. Noin puoli metriä ehdin liruttaa kun huomasin että toinen veti suoraan risteyksen läpi, pysähtymättä. Jalka jarrulle ja auto stoppiin. Noin puoli metriä olin viivan yli tullut. Siinä sitten silmät suurina katsoin kun valkoisen toyotan keula lähestyy ja lähestyy ja sitten rysähtää. Voihan V...., P...., S.... ja muut sanatkin vielä perään. En vieläkään usko että muija ei mua huomannut. Oikaisi sen verran että olisi kolahtanut vaikka olisin ollut viivan takanakin kiltisti odottamassa. Väitti vielä mun syyksi, joten poliisia paikalle. Poliisi sitten totesi että näissä tapauksissa Kanadassa on 50/50 politiikka, eli kumpikin nuolee omat haavansa. Ei P..., minä siis syyttömänä maksan oman vakuutuksen kautta kovempia vakuutusmaksuja. Pitää vielä huomenna vakuutusyhtiöltä varmistaa kun sinne soittelen. Peräänajo on kuulemma ainut missä suoraan menee peräänajajan vakuutukseen. Tätä sitten selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.

Onneksi vauriot ovat mitä ilmeisimmin kosmeettisia. Konemuovissa oikeassa etukulmassa valon vieressä murtumia, puskuri ja kulmavalot kurtussa ja lokasuojissa pieniä jälkiä. Vedet pysyy sisällä ja ajoin auton kolaripaikalta noin puoli kilometriä takaisin talliin ja meni suoraan, ei vedellyt, ei ravistanut, ei kolkottanut eikä tehnyt mitään muutakaan epämääräistä. Mutta kyllä ketuttaa... Ei voi uskoa todeksi, ei sitten millään. Vieläkin näen silmissäni valkoisen Tojon keulan tulossa kohti...

Kyllä nyt hatuttaa, ihan oikeasti... :mad:

Tässä kuva kun kiesi taas tallissa.

TOMAS 30.11.2009 06:48

Quote:

Originally Posted by Finnshark
Nonniin, uskomattomia ovat nämä kanukit ajotavoissaan. Tänään olin Montreal Alouettesin (Kanadalaisten amerikkalaista futista) finaalipeliä katsomassa lähikuppilassa. Montreal voittikin sitten viimeisellä sekunnilla, tai oikeastaan sen jälkeen kun virheen takia viimeiset sekunnit uusittiin. Huonopi tiimi voitti, mutta voitto mikä voitto. Kotimatkalla sitten mun ceefemma koki tappion Toyotaa vastaan. Neljän suunnan stopille tulin ja näin että oikealta tulee auto. Pysäytin auton täysin ja olin pysähtynyt ennen toista, joten lähdin eteenpäin. Noin puoli metriä ehdin liruttaa kun huomasin että toinen veti suoraan risteyksen läpi, pysähtymättä. Jalka jarrulle ja auto stoppiin. Noin puoli metriä olin viivan yli tullut. Siinä sitten silmät suurina katsoin kun valkoisen toyotan keula lähestyy ja lähestyy ja sitten rysähtää. Voihan V...., P...., S.... ja muut sanatkin vielä perään. En vieläkään usko että muija ei mua huomannut. Oikaisi sen verran että olisi kolahtanut vaikka olisin ollut viivan takanakin kiltisti odottamassa. Väitti vielä mun syyksi, joten poliisia paikalle. Poliisi sitten totesi että näissä tapauksissa Kanadassa on 50/50 politiikka, eli kumpikin nuolee omat haavansa. Ei P..., minä siis syyttömänä maksan oman vakuutuksen kautta kovempia vakuutusmaksuja. Pitää vielä huomenna vakuutusyhtiöltä varmistaa kun sinne soittelen. Peräänajo on kuulemma ainut missä suoraan menee peräänajajan vakuutukseen. Tätä sitten selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.

Onneksi vauriot ovat mitä ilmeisimmin kosmeettisia. Konemuovissa oikeassa etukulmassa valon vieressä murtumia, puskuri ja kulmavalot kurtussa ja lokasuojissa pieniä jälkiä. Vedet pysyy sisällä ja ajoin auton kolaripaikalta noin puoli kilometriä takaisin talliin ja meni suoraan, ei vedellyt, ei ravistanut, ei kolkottanut eikä tehnyt mitään muutakaan epämääräistä. Mutta kyllä ketuttaa... Ei voi uskoa todeksi, ei sitten millään. Vieläkin näen silmissäni valkoisen Tojon keulan tulossa kohti...

Kyllä nyt hatuttaa, ihan oikeasti... :mad:

Tässä kuva kun kiesi taas tallissa.

Otan osaa.. siis femman ja sun puolesta.

Ketuttaa ja hatuttaa ?? Sano suoraan vaan että vituttaa :p :p

--

Pantse 30.11.2009 07:12

P*ska juttu... tsemppiä, koita selvitä.

heimo huima 30.11.2009 07:14

Auts!! Kyllä muakin tossa tilanteessa vituttaa..staana vielä syyttömänä joutuu
kärsimään. ](*,)

Juhatee 30.11.2009 07:31

No voi p... Toimiikohan kanadassa kovempiäänisen oikeudet paremmin kuin hiljaisemman? Ei se ainakaan maksa extraa valittaa..

Olen aina ollut sitä mieltä että Toyotakuskit ovat niitä vaarallisimpia;)

energy 30.11.2009 07:33

******* tommosten ***** idioottien kanssa. Tunti turpaan ja asianajajat perään miljoonakorvausten kera.

Turismo 30.11.2009 09:11

Peesis ja voi HjelvetinPErceleenPercele! Tsemppiä!!

V-P 30.11.2009 09:14

Stop on stop Kanadassakin, paitsi naisilla, joilla se - niinkun me kaikki miehet tiedetään- voi merkitä joko: mene, ehkä saat, tai sitten seis.
Naiset on naisia kaikkialla.
On kuitenkin hyvä asia jos onnettomuudesta ( noinkin turhasta ) selviää rahalla, eikä kukaan ole loukkaantunut.
Voimia.

Sam 30.11.2009 09:16

Paska juttu, mutta toi pitää vaa kääntää positiiviseksi- Onneksi ei Japanilainen panssarivaunu tullut suoraan ovesta sisään. Vakuutuksen kautta vaan keula kunntoon ja saat kivenhakkaumat ym naarmut pois.

Macho 30.11.2009 09:25

Jos tuolla rakentaa jonkun käytännössä tuhoutumattoman auton, voiko rutata kaikki vastaantulijat ja kaikki vain huolehtii omista vahingoistaan? Ei se voi niin olla, vai oliko tuossa nyt se syy se että olit tullut viivan yli?

All times are GMT +3. The time now is 04:01.