![]() |
Vettemeeting Sweden
16-19.6 näkyy olevan Ruottin meetinki Brunn nimisessä mestassa....
Onko menijöitä?? http://www.clubcorvette.se/start.html |
24.6 -26.6 Bloomington Gold, Chicago Illinois
Onko meniöitä.... :wink: :idea: |
Juu, ei muuta kuin 15 päivä lautalla Ruottiin, 19 päivä illalla takas Suomeen. Sitten kerkiää vaikka päivän elpymään ja esim. 21 päivä lento USA:n kamaralle... :D Ja vielä kun saisi pussin pohjalta kouraistua sen tarvittavan rahamäärän...
|
Pahus, näyttää tosiaan tulevan kiire, jos molempiin meinaa :D itse sain sen laivan lopulta järkättyä 16.6 sinnepäin. Ja se paikka on Ronneby missä se tapahtuma on (Brunn on hotellin nimi). Mutta kuten jo vanhoista keskusteluista tuli ilmi, siellä on Brunn-hotelli jo täynnä. Itse jouduin taas johonkin varahotelliin (mikä oli ainakin viime vuonna parempi)
|
Quote:
No perskales...Ronnebyä mä just tarkotin :oops: :lol: |
Jokos on muut laittaneet ilmottautumista Ruotsiin?? Taitaa olla väkee vieläkin enemmän kun viime vuonna, koska hotelli on ainakin todella iso ja siis jo täynnä
|
Quote:
Gaffet St.Charlesissa? :wink: |
OK, Groovy, noin 12. osavaltion
ja useiden Corvette-harrastetallien koluamisen jälkeen "Mokkasessio" sovittu St. Sharles:ssa.. ( Bloomington Gold ) PS. Siellä iso Sväppi täynnä mid-year sälää, joten tule pick up:lla :wink: :idea: |
Quote:
Ellei suoraan U-Haulin rekkaa saa alle, koska osien keruu alkaa jo Long islandilta! :wink: |
ASIAA, GJ, ASIAA...
TULE SITTEN VAIKKA REKALLA NIIN MÄKIN LAITAN VARARUNGON SUN KYYTIIN.. :shock: :idea: :!: |
| All times are GMT +3. The time now is 10:58. |