![]() |
Kuljetus apuja?
Oisko hyviä vinkkejä kuka pystyisi hoitamaan kohtuu hintaan kuljetuksen Vetelle Hämeenlinnasta Sipooseen maaliskuun 3-5 päivä?
040-3154310 Kari |
Ajattelitko umpitraileria? Mä oon käyttänyt nimimerkki V-P:n kaveria Esaa aina kun on tarvinnut jotain saada luotettavasti ja kuivana perille. Toisaalta auto on jo varmaan aika paskainen ja luminen muutenkin, joten avotraileri ja pesuperillä?
|
Jep, auto on jo paskanen, siinä mielessä sama onko umpi tai avo traileri.
Itellä vaan audi farkku koukulla, muttei sillä voi vetää niin painavaa "pakettia" oli kärry avo tai umpi :( |
Quote:
POppamiehellä on kyllä vimpan päälle veto auto... ;) |
Niin on, tarjousta sitten vain tänne päin ;)
|
Jatkampas vanhaan ketjuun...
Oliskos kenelläkään kulkua ja kuormassa tilaa Mäntsälän suunnalta Etelä-Pohjanmaalle? Sen verran painoa, että matkahuollossa ei viitsis laittaa. Vetten osia kysymyksessä :rock: |
Quote:
Ensviikolla ajan reittiä Lahti - Jurva. Todennäköisesti torstaina/perjantaina. |
Quote:
Laitan sulle privaa :rock: |
Tuli ostettua junioreille uusi kaksipyöräinen päristin, mutta tietenkin vasta Oulusta löytyi sopiva ja nyt se pitäisi saada PK-seudulle.
Ei ole päivän päälle, mutta menin onneton jo paljastamaan junioreille. Eli... Apuja? / ideoita? YV tai nol 5 nol - 55 kaks 7 kaks 98 |
Jos olis pihillä tuulella niin hinauttaisin vakuutukseen tai kävis voikulla vetäsemässä alle 60km/h.
Helsingistä Joensuuhun hinattiin yks pollariauto toisella ja vauhtia oli aivan liikaa. Ei Hyviä vinkkejä. Syslerin veivät kun ei käynnistynyt mun kertomaan paikkaan 0€ osakaskolla. Enää ei tarvii onneks kun saatiin kuntoon. |
| All times are GMT +3. The time now is 02:41. |