![]() |
Espoon fixus,ihana tarvikeliiteri
Kävin tänään hakemassa pari tuubia redlinen synteettistä laakerivaseliinia espoon fixusesta sinikalliontieltä. Mun mielestä ihan älyttömän hyvä valikoima laadukkaan oloisia työkaluja,kemikaaleja ja muuta sälää. Ei tietenkään voi verrata mihinkään ikh elämyspuistoon, mutta kaikista tarvikekiskoista ylivoimaisesti paras missä oon käynyt. Pitääkin mennä uudestaan joku päivä oikein ajan kanssa viihtymään:D
|
Jos pappa löydät sieltä jotain kivaa ja kallista niin paa tuotenumeroa tänne ni laitetaan vähän vähemmän kalliilla postiin ;)
|
Quote:
Oliko siellä muitakin redlinen tuotteita, mopo on tykännyt niistä öljyistä. -reima- |
Quote:
oliolioli:cool: Mutta niin on myös motonetissa! Paitsi ko laakerivaseliinia. |
Että olisko HD-luokan 20/60 öljyä espoon fixuksessa RP:n lisäksi :-k
Toki sopivimmat RedLine hinnat taitaa olla muualla kuin espoossa ;) |
Onkohan työkalu bisness hyvä bisness, kun näyttää mac tools step van olevan kanssa kaupan.:confused:
|
Mun Vetten ja Lantikan Hella-umpiot on tuolta Fixuksesta ;) Pikaisen, länsipuolelle suuntautuneen n. 10 liikkeen soittokiekan jälkeen ainoa jolla oli hyllyssä.
Mainittakoon, että niiltä ei löytynyt Redlinen sinkkilisäainetta (ei tosin löytynyt keneltäkään muultakaan). |
Saatiin justiinsa uusi Fixus-lehti pdf-muodossa pällisteltäväksi. Sama jaetaan kevään aikana koteihin. Tästä voi tutustua ennakkoon:
http://www.paste.fi/file/1269253422169 Ja kamathan saa jokaisesta Fixus-liikkeestä ympäri Suomen, mutta muistakkee, että niiden myynti alkanee vasta viikon tahi parin päästä riippuen liikkeestä. |
| All times are GMT +3. The time now is 05:08. |