![]() |
C4 maalaaminen
Mitä hintaluokkaa olisi koko auton maalaaminen, pohjatöineen, ja kaikki mahdolliset osat irrotettuina. Alkuperäinen väritys, metallihohto.
Onks kellään tietoa. |
Eikös se hyvin tehtynä 3000-5000 euron kieppeillä ole.
|
Kaikki on suhteellista. Todella hyvin tehtynä -speksillä sain tarjouksen 12000 euroa alennukset huomioonottaen. Päättelin, etten todennäköisesti raaskisi ajaa niin hienolla pinnalla olevalla autolla joten en sitten lähtenyt tuohon ;)
|
Quote:
Näin se maailma muuttuu. Itse maalautin ex C4 vuonna -01 tai 02 maalaamossa 1000€ hintaan, kyseessä vielä värinvaihtomaalaus viininpunainen -> kirkkaanpunainen ja maalauksen jälkeenhän mistään ei vanhaa väriä pilkottanut. Tuloksen näkee TÄSTÄ , kyllä näyttää hyvältä vieläkin;) |
Quote:
Mulla maksoi 1xxx euroa, kun en tehnyt muuta kuin ajoin auton maalarille... lopputuloksesta sitten voi olla kukin sitä mieltä, mitä haluaa. Omasta mielestäni se oli ihan "normitasoa" verrattuna muihin autoihin. Tuollahan sitä on kommentoitu sitten paremmin tietävienkin toimesta: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=14719 |
Mä tarttisin muuten myös jonkun tommosen 1xxx euron aja sisään - aja ulos -ratkaisun mutta ilman sitä appelsiinia kiitos. Vinkkejä otetaan vastaan.
|
Quote:
Akaan autotyössä maalautin omani, vain perä ja keulamerkit irroitin itse. Nyky hintatasosta ei havaintoa mutta edullisin oli tuolloin kun tarjouksia kyselin lähiseudulta ja jäljen voi käydä tarkistamassa ex autostani mutta ei se mikään täydellinen peilipinta ollut. |
Mulle kävis tuollainen 1xxx€ maalaus ihan appelsiinillakin, työstää itse ylimääräiset pois vaan niin pinta näyttää ihan 5000€ maalilta niinkuin Yorcin auton pinta...
Sain C3:n konepeiton maalauksen arvion, hinta melkein 1000€. Arvatkaa maalautanko samassa puljussa osan? Mielummin mennään nykyisellä lookilla. |
Quote:
eikö se oo jo sama melkeen maalata itse:confused: |
Kannattaa muistaa että lakan alla olevaa metallihohtopintaa ei pysty pintaa myllyttämällä suoristamaan. Jos on ihan tajutonta pöperöä niin voi näyttää oudolta sekin vaikka itse pinta olisi ihan peili. Puhumattakaan huonon maalarin aiheuttamista pilvistä ja sävyeroista joita helposti tulee. Alkuperäisellä kysyjällä kuitenkin on metalliväri.
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:15. |