FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Headers (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=1577)

Nipa 24.05.2005 23:20

Headers

Onko kukaan laittanut moisia C4:ään? Ei taida mikään maailman mukavin juttu olla itse laitella, mutta onnistunee. Hookerilla näytti olevan versio, johon saa kaikenmaailman saastehässäkätkin sovitettua :oops: ja hinta oli jo ihan kohtuullinen; $520 8)

MikkoM 25.05.2005 08:54

Näihin alkupään C4iin ei tunnu palhemmin headerseja olevankaan :!:
Mutta eiks ne kehunu et noi alkuperäisetkin virtaa hyvin :!:

juzzi 25.05.2005 09:32

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Näihin alkupään C4iin ei tunnu palhemmin headerseja olevankaan :!:
Mutta eiks ne kehunu et noi alkuperäisetkin virtaa hyvin :!:

Kyllä niitä löytyy....Hedman, Hookers, TPIS, Lingenfelter etc.
Itsellä nuo Hookerssit ja ilman saasteputkistoja ja keramiikalla päällystetty.. aiemmin oli Hedmanit.
Hookersit istuivat paremmin, mutta hintakin oli sitten kovempi...

Ja ei ne alkuperäiset kovin kummoisesti virtaa...varsinkin jos on jo jonkin verran "tuunattu" kone...

Jussi

Nipa 25.05.2005 10:11

Jep, en mä niitä nyt ensimmäisenä ole tilaamassakaan. Hookerit löysin sen www.vette.se paikan kautta (sitten löysin ne vasta suoraan Hookersin sivuilta). Jostain olen tosiaan kuullut että alkuperäisetkin virtaa hyvin, mutta Juzzilla taitaa olla kokemusta, ettei se ihan pidä paikkaansa :roll:

ZL1 25.05.2005 10:14

Quote:

Originally Posted by Nipa
Jep, en mä niitä nyt ensimmäisenä ole tilaamassakaan. Hookerit löysin sen www.vette.se paikan kautta (sitten löysin ne vasta suoraan Hookersin sivuilta). Jostain olen tosiaan kuullut että alkuperäisetkin virtaa hyvin, mutta Juzzilla taitaa olla kokemusta, ettei se ihan pidä paikkaansa :roll:

Siis voihan se olla että ne virtaa kivasti +100hp käytössä mutta jossain se raja hyvällekin tulee vastaan vaikka +200hp voi olla jo kova haaste... :shock:

juzzi 25.05.2005 13:21

Jos peltisarjoilla (+muilla p-putkistonosilla) voidaan jopa vakiossa saavuttaa parinkymmenen hp:n lisäyksiä niin ei ne vakio-sarjat (+muu putkisto) nyt ihan kauhean hyvin virtaile...

Vakiossa ne voivat kyllä ajaa asiansa jos muu putkisto on kunnossa (tai laitettu), mutta jo +300hp tasolla niitä ei kannata säilyttää.
Vakiot taisivat olla kooltaan alle 1,5"?

Olet tainnut kuunnella f-body ihmisiä...niiden sarjoihin verrattuna veten sarjat on hi-tech:ä! :wink:

Jussi

MikkoM 25.05.2005 13:35

Quote:

Originally Posted by juzzi
Olet tainnut kuunnella f-body ihmisiä...niiden sarjoihin verrattuna veten sarjat on hi-tech:ä! :wink:
Jussi

No perhana oliskohan se sitten niin :oops:
Kaikkea ei kannata uskoa mitä kuulee...

Sway-bar 25.05.2005 15:05

Tämähän on juuri tämän asiantuntija-kokemusorientoituneen yhteisön parhaimpia puolia: oppia toisilta uusia asioita ja välttää suurimpia kuoppia! 8)

Nipa 25.05.2005 15:58

Hinta niissä nyt lähinnä oli mikä pisti silmään. Ei tosiaan olis paha vaihtoehto verrattuna, että uusi etu-y maksaa jo $200. Vähän säästää enemmän niin saa kunnon putkiston (virtauksista sen enempää tietämättä), kun ostaa loppupäänkin kunnon tavaraa

Macho 25.05.2005 16:35

Joku ystävällinen sielu vois muuten listata tähän kaikki C4 sopivat mallit.

All times are GMT +3. The time now is 06:28.