![]() |
Millainen kiinnitys on ovipahvissa?
C4.ssäni repsottaa kuljettajan puoleinen ovipahvi varsin ikävästi. Kyynärpäällä siihen painaessa se menee paikalleen, mutta kun oven jälleen sulkee se irtoaa. Pahvin poistosta löytyy selkeät ohjeet Yorccin nysväysnurkasta. Millainen kiinnitys on itse ovipahvissa? Tuolta on lienee jotain poikki, joten kannattaisiko hankkia valmiiksi joitakin osia pahvin uudelleen asennusta varten. Mietin myös, että samallahan voisi parantaisi ovien äänieristystä.
Harmittavastihan tuo pahvi tuolta yläosasta repsottaa. ![]() Jokin kiinnike sieltä tuntuu olevan poikki. Mikäs neuvoksi :confused: ![]() |
Olisin laittanut sinulle kuvat oven yläreunasta ja ovipahvin yläreunasta, mutta liitetiedotojen hallinta sanoo: Unable to move/copy file - näin se on sanonut jo monta viikkoa, enkä muuta tapaa kuvien liittämiseksi osaa, joten . . . Sorry.
|
Löysin ohjeen, jolla kuvia pitäisi näkyä . . . Testataan.
![]() ![]() Voi hitsi - se toimii . . . :D |
Kiitos kuvista. Täytyy joku päivä varata reilusti aikaa, ottaa pahvi pois ja ruveta hommiin. :p
|
Näyttäis vähän siltä, ettei tuo ovipahvin yläosa ole ihan kunnolla paikallaan. Se on aika "haastavaa" saada aluksi paikalleen. Pienellä harjoittelulla ja pähkäilyllä se menee. Tärkeätä on se, että tuo alemmassa kuvassa näkyvä yläosan 'kouru' on kunnolla paikallaan.
|
Jep, pitää oikein ajan kanssa perehtyä siihen.
|
unable to upload...
miks helvetissä se antaa mulle tuon ilmoituksen aina kun yrittää liittää kuvia? Ei oikein löydy foorumeilta vastausta...
|
Uppaa se johonkin ilmaiseen kuvapalveluun (Imageshack tms.) ja linkitä siihen. Toimii ainakin mulla.
|
Quote:
Koska se on rikki (vähään aikaan ei ole saanut laitettua kuvia finnsharkin serverille). Tästä on ollut puhetta jo monta kertaa. Tyrkkää ne kuvat johonkin ilmaiseen kuvapalveluun, kuvaton.com on todella hyvä, ohjeet löytyy tuolta ensimmäisestä viestistä: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2904 Quote:
|
Kiitokset Yorcci
No jo onnistuu kuvien liittäminen, hemmetti kun sais oman ahkionsa pois tuolta pajalta niin laittaisin tähän otsikkoon liittyen muutaman kuvan amerikan joen/ex-omistajan tyylinäytteen miten ovipahvi kiinnitetään (parilla puuruuvilla!)
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:39. |