![]() |
Jousitus täristää
Huomannut huunolla tiellä ajaettaessa routa vaurioihin jousitus ikään kuin tärähtelee. Muutoin kulkee ihan ok. Iskarit näyttää olevan keltaiset Bilsteinit.
Kannattaako tuota lähtä mistä perkkaamaan? |
Oma tekee samaa - asfalttitiellä pysyy tienpinnassa kuin tauti mutta auta armias kun tulee terävä monttu meinaa paikat lähteä hampaista. Osan pistän kovan alustan piikkiin ja osa menee finaalissa olevien renkaiden osalle. Renkaat vaihtuu tällä viikolla eli sitte näkee niiden vaikutuksen.
|
Urheiluautossa voi olla kova jousitus. ite oon ollu 2 C4 ja molemmat kivirekiä. (-89 ja -92)
|
Quote:
eikös ne kaikki melko jäykkiä ole. ite oon huomannu että kyyti paranee mitä kovempi vauhti on;) 200 km/h on kuin ilmassa leijuis:D |
Quote:
|
Laajemmat heitot menee mukavasti. Vain tosiaan terävät poikittais urat ja nypyt täräyttää jopa ohjaustakin käsille.
|
Quote:
|
Quote:
Kato tarkkaan myös jouset läpi kun siellä alla olet ja etsi murtumia. Ja todella tarkka katse takajousen kiinnikkeisiin (ks. kuvat: miltä pitäis näyttää ja miltä näytti mun autossa): ![]() ![]() Nämä ovat jo lähes antiikkia, joten sieltä voi löytyä mitä vain. |
Erittäin hyvää vinkkiä. :salut:
|
Tossa olis kans Corvette Feverin artikkeli asiaan liittyen: http://www.corvettefever.com/techart...ild/index.html
|
| All times are GMT +3. The time now is 10:53. |