![]() |
Mistä hyvät takavaimentimet?
Tuossa kiessissä ei ole takana vaimentajia ollenkaan joten maantie ajossa metelissä on pitemmillä matkoilla toivomisen varaa. Mistä kannattaa hommata pöntöt tuohon? Itse suunittelin jos laittaisi 2" puolelleen jonkun 250 mm pitkän niin sais korin kiinnikkeet putkeen laitettua ja pönttö ei jäisi roikkumaan.
|
|
Huomattavasti halvemmalla pääsee kun hankkii yleismalliset vaimentimet ja hitsailee itte niihin käyrät. Tai jos ei mikki-liimaa löydy niin silti tulee halvemmaksi viedä se auto ja vaimentimet johonkin pajalle ja sanoa että noi tonne.
|
|
Alkuperäiset vaimentaja?
|
Quote:
Netistä katselin tuossa 2" simonsin vaimentajaa tupla ulostulolla. Mietin että kuristaako liikaa 2" putki. Alkupäänputki näyttäs olevan 2,75" ja sitten pienenee takasillan jälkeen 2,25". Sitten haarautuu kahdeksi 1,5" putkeksi. |
Alkupräset vaimentajat saattaa olla myös halpa ratkaisu, jos jollekin on jäänyt sellaiset nurkkiin lojumaan, kun on vaihtanut vaimentajat. Itelläni, jos ois moiset lojumassa, niin tarjoaisin pullakahvit sille joka viittis hakea ne pois ;) Onneksi ne alkuperäiset on kuitenkin autossani ja melua ei ole juuri yhtään, resonanssista puhumattakaan.
|
mulla on alkuperäiset tuossa pihalla, mutta ovat sen verran happamat ettei niitä hyövää alkaa korjaileen. sormi meni parista kohtaa läpi:D
|
Quote:
Valkealassa on yksi ylimääräinen vakioputkisto... matka on pitkä, mut laita vaik yv:tä jos kiinnostaa |
Mulla olis orkkis "uudet" takapöntöt. Otin ne viime viikolla pois auton alta.Ostin ne 2 vuotta sitten jakelta,joka laittoikin ne silloin paikalleen.Eipä ole hapantuneet kun auto ulkoili viimevuonna 2kk suomen kesää ja tänä vuonna ei päivääkään vielä.Ostin uuden putkiston ja nää tuli ylimääräiseksi.Jos kiinnostaa?.
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:55. |