![]() |
*The One and Only : Dalton's Mutkatie Cruising 31.7.2010*
Nyt se tulee, reitit on valmiiksi ennalta tarkistettu ja hyviksi havaittu. On jälleen aika kerätä letka kasaan ja lähteä yhteis tuumin nauttimaan kesäisistä keleistä mahtavan mutkaisiin Länsi-Uusimaalaisiin maaseutu maisemiin. Paikkoja on tällä kertaa tarjolla rajoitetusti, eli vain ensimmäiset 150 Corvettea otetaan mukaan. Kokoontuminen on Veikkolassa, S-Marketin parkkiksella kello 10.00 ja lähtö itse lenkille tapahtuu melkein välittömästi, jotta keritään varmasti päivän aikana nauttimaan sopiva määrä ilometrejä.
Luvassa on laatu seuran ja loisto reitin lisäksi hyvää naposteltavaa meren ääressä ja suussa sulavaa herkuttelua linna maisemissa ja kahvittelua hyvässä seurassa. ![]() Ketäköhän olis mahdollisesti kiinnostunut lähtemään mukaan? 1.GJ |
2. Hep.
|
kyllä jos huussi vielä ajokunnossa....pahus työesteitä näyttäis olevan....
|
Piju vie, oon tuolloin jänkhällä.... :(
|
Messissä jos ei ihan houmouna sada...
|
Oisin tullu, jos en olis tuhansien kilometrien päässä...
|
JAAA, jos siel näkis mm. ElRayNon "huussin"...
Siel ois kyl nättii baanaa... nii ja sitä Hywää Seuraa... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Pikasesti kysyin Henk.kohtaista Syy Lomaa meiän Patteriston Komentajalta ja puolsi, piru vie ! |
Let me check my calendar...
|
Mukana menossa. Jos ei sada enemmän kuin torstaina Paippisissa.
|
Mukana. Siis 2 henkilöä ja se toinen on nätimpi kuin minä, joo pojkar det är möjligt at nogon är vackrare än jag :) Ja normaalit sää- ja lasten harrastevaraukset. Mutta mikä on Veikkola? Ja missä det ligger...Onkos kokonaiskestosta aikataulu arviota?
|
| All times are GMT +3. The time now is 05:46. |