![]() |
Aloittelija esittäytyy..
Morjensta pöytään!
Elikkäs oheisessa linkin keskustelussa mainittu auto on siirtynyt sukupolven verran eteenpäin http://finnshark.com/forum/showthrea...7209#post27209 Itse olen totaalisen aloittelija tämäntyylisissä autoissa (+termistö jne), ja tarkoituksena olisikin pikkuhiljaa poistaa tätä vikaa suorittamalla pientä itseopiskelua ja kysymällä runsaasti typeriä kysymyksiä. Auto oli tuossa lähes tulkoon 9 kk telakalla erinäköisten juttujen takia, mutta on nyt taas Turun suunnalla ajossa. Tästä suurkiitos Tuusulan vettevelholle a.k.a poppamies. Samainen herra osaa varmaan myös paremmin esittää näitä teknisiä tietoja mitä rookiella on tapana ollu heittää näihin entryihin (tekniikka muuttunut aikas suurelta osin sitten tuon weirdon ensiviestin) Jan |
Moro. :salut:
|
Tervetuloa ! Ja ruissalossa viimeistään :D
|
Yllättävän kauan kestikin!!!
ranchillahan vekotin ei sentään 9kk ollut ;) pientä hienosäätöä sitten vain, ihan vinkkinä että ekalla :salut: morostelijalla olis sulle oikein paseli vanne/rengas kombo odottamassa ;) |
Moro täältäki!
Luulin ekaks et oltais oltu melkein kaimoja mut GJ:n kuvissa olikin mielenkiintoinen peräratkaisu:-k Jaahas, taitaaki olla sit mun vuoro Ranchilla;) |
No toivottavasti pysyy vähän kauemmin liikenteessä, kun just vasta täältä lähti ;)
|
Morjensta!
Ei 9 kk ole pitkä aika - ehtiipähän harrastaa jtn muuta ;) Aika namia olisi tietää enemmän tuosta Perun ajasta, sen verta eksoottinen tausta yksilöllä. Onnittelut ja tsemppiä :p |
Taisinpa tätä Poppiksen luona ihmetellä ja pari fotoakin hammastanko-ohjauksen kiinnityksestä napata. Teretulemast :D
|
| All times are GMT +3. The time now is 04:23. |