![]() |
Vinyylin pinnoitus/puhdistus?
Jotain tahmaa oli airbagin pinnassa ja puhdistin sitä "yleispuhdistusaineella". selvisikin ettei se tahma ollut pinnassa vaan pintaa oli roiskittu jollain joka sai materiaalin "sulamaan" eli se itse vinyyli (tms) on tahmeaa. En uskaltanut kovasti hangata ettei se valenahkakuvio kulu pinnasta pois.
Mitenköhän tuon pinnan korjaisi? Vinyylisprayta päälle vai? |
Samanlainen tahmea se on mullakin.
Jos löydät hyvän keinon niin ilmoita! |
Jos sitä pintaa on jo tärvelty, niin hankalampi homma. Mutta autoglymin vinyl & rubber care (keltainen tötsä) on loistavaa kamaa. Suosittelen lämpimästi!!!!
-K |
Saapa nähdä joutuuko tuota edes pinnoittamaan.. Siihen on stampattu 12/00 ja alkuperäisessä lukee 11/96. Näyttää siltä että Dino's Corvettesalvage myi väärän vuosimallin setin (modulin vaihdosta oikeaan on jo tapeltu kuukausi, alunperin ostin hilppeet jo tammikuussa.)
|
Quote:
No kyllä sulla taas vastustaa... On mun mielestä ollu jo ihan tarpeeks haasteellinen proggis muutenkin. |
Älä Yorcci muuta sano.
Dino vastasi tänään. Kehotti vaihtamaan steering column coilin jotta saan tuon uudemman bagin sopimaan.. Mitähän tuo oikein meinasi kun liittimet kyllä sopivat nytkin keskenään. Ehkä joudun sitten vaan laittamaan tuon paikalleen ja kokeilemaan (kunhan saan sen p-keleen modulin sieltä amerikasta). Eli vinyylin pinnoitus on edelleen hakusessa. |
Quote:
Tässä olis yks vaihtoehto; ![]() Evens verhoili keinonahalla tuon bagin kohdan, jos bagi laukee, niin keinonahka repeää niin helposti, että toimii bagi niinkuin kuuluukin. Mulla kehä on nahkaa, mutta voihan sen verhoilla pelkän baginkin vaan. Valitsee sen näköisen keinonahan, että ei eroa alkuperäisestä vinyylin kuviosta. Vaihtoehtoja Evensillä kyllä löytyy. |
| All times are GMT +3. The time now is 08:15. |