![]() |
Jyrkemmät keinut, öööh?
....vakio Ls1:ssä 1:70 ja nyt ois 1:85 niin milläs kaavalla saadaan paljonko jousen pitää kestää nostoa noiden rankempien keinarien kanssa?
Näin kertoimen jossain mut sit se hävis... |
Venttiilin nosto jaettuna 1.7 kerrottuna 1.85.
Tai lobelift kerrottuna 1.85. |
Mulla on sulle Compin 918 venajouset + Ti retainerit BUDJETTIHINTAAN noille 1.85 viboille kaveriksi... :)
|
Ööh, jos nokaksi tulisi XR275HR (222/224 .566/.568 112LSA) niin tolla 68 Corveten kaavalla tulis jousien kestää .615,9 / .618,1 ?? Siis vipusuhde 1.85 noissa mun keinuissa.
Eli riittäiskö jousiksi nää: http://www.compperformancegroupstore...egory_Code=BEE |
Quote:
Tommosta LSA112 nokkaa et taida kyllä saada päästöistä läpi. Sit toinen huomioitava juttu on, että jos sulla on noi 1.85 vibat niin niiden kanssa ei suositella käytettäväksi mitään nopeilla rampeilla olevia nokkia (XER-lobe). Itse en kyllä käyttäs 1.85 vibojen kanssa muuta kuin vakionokkaa tai jotain vastaavaa, kuten esim. Zetan vakionenä. |
Joo toi lsa olikin jo tiedossa ja custom grindaus eri arvolle. Noi keinut ei oo mitenkään pakolliset tähän komboon, tuntuu vaan aiheuttavan enemmän ongelmia kuin iloa.
Toki toi vakiokokoon ls6 vois toimia ihan jees. Mulla tavoite alle 12.5 vartille, eiköhän se mene kesymmälläkin koneella kun hankki tiuhemmat välitykset ja korkeemman stallin. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:42. |