![]() |
c5:seen iskarit
mistähän kannattais ostaa bilsteinin iskarit vetteen? Olen kuullut että ne toimis madalletussa autossa hyvin...
|
Jos oisin itse hankkimassa iskareita niin harkitsisin erittäin vakavasti näitä:
http://www.gmpartshouse.com/c5partslist.html ||--Genuine GM 2008 C6 Z06 Shocks--|| 10313647 – Z06 Front Shocks 25819268 – Z06 Rear Shocks Both sets of front and rear shocks (4) 246.16 $ total. For the shocks on our website, use part number c6z06shocks under Chevrolet make. The C6 Z06 shocks will work on C5’s without modification. |
Eipä ole pahan hintaiset ja linkkihän on muutenkin mainio, alkaa ostoslista taas muotoutumaan. Kiitos.
|
|
Mulla on omassa vessassa '04 Zetan vakioiskarit ja C6 Zetan etuvakaaja, takavakaaja on C6 Z51. Aika napakan tuntunen alusta mun mielestä.
C6:sessa oli Bilstein Sportit ja ne oli hyvät kepit (ja on vieläkin), niitäkin voi suositella. ebayssa luokka $300 kierros, että ei ole hinnan kirous. |
ennen kuin tilaan iskarit, ajattelin ensin kokeilla sorvata noista säätö iskareista varsia lyhemmiksi ja jatkaa kierteitä niin että iskarin mäntä pysyisi tehdas asetuksissa madalletussa alustassa eikä pohjaisi niin herkästi:rolleyes:
|
Quote:
nehän saattais sitten pelata taas:study: |
Quote:
No toi mun auto oli vielä hetki sitten ihan maata vasten ja ainakin nuo '04 Zetan kepit ainakin toimi ihan ongelmitta. |
Quote:
|
Quote:
No mutku se o niin hieno auto + tuo luminen perä on klassikko... mutta pitääpä kehitellä jotain geneerisempää... :) |
| All times are GMT +3. The time now is 11:36. |