![]() |
windjammer
Onko kellään kokemuksia tuulilasin päälle asennettavasta tuuliohjaismesta, vähentääkö paukutusta coupessa ilman kattopalaa ajellessa
|
Ei ole kokemusta mutta tuohon ongelmaan auttaa aika hyvin semmonen jatkopala joka asennetaan takalasin lukkoon niin, että lasi jää 5cm auki. Tuuli pääsee raosta ulos eikä pauku takaisin kuskin takaraivoon.
Niitä myydään ainakin kahta tyyppiä: metallinen ja muovinen. itselläni on muovinen ja olen siihen tyytyväinen. Jotain high tech -muovia - sen päältä voi varmasti ajaa autolla eikä mene miksikään. Asennus tai irrottaminen vie noin 20 sekkaa. |
Kehtaako kysyä mistä näitä jatkopaloja voi ostaa?
|
|
Itselläni on tuollainen lyhyt "tuuliohjain" tuulilasin jatkoksi, mutta en ole vielä ehtinyt sitä kokeilemaan. Tänään olisi tarkoitus laittaa se paikoilleen, joten huomenna voisin kirjoittaa tänne, että oliko siitä mitään hyötyä.
|
Quote:
Mä oon kans haaveillu tuota palikkaa takalasiin, ei sillä pysty ajaa muten ilman kattoa :? Laitoin tässä keväällä ne tuulenohjaimet sivupeileihin, nekin auttoi vähän ettei peili ohjaa tuulta suoraan naamalle :!: |
Quote:
Tuli myös laitettua peileihin tuulenohjaimet ja prkl, kuskin puolen ohjain hakkaa hulluna lasiin ilmavirrasta reippaammissa vauhdeissa. Menee poistoon, ja nakkaan vesilintua niillä. jos ne nyt edes siihen sopivat :evil: |
Kai laitoit ne niillä niiteillä? Veikkaan, että omani tuuliohjaimet eivät hakkaa lasiin alle 1100kmh vauhdissa - senverran tukevasti ovat kiinni. :wink:
|
Miten olet vetteäs piristänyt? Aika kovat huiput... (1100kmh) :wink:
|
Quote:
Siinäkin kun laittaa kaasun pohjaan, niin laatikko rupee etsiin pienempää :lol: |
| All times are GMT +3. The time now is 06:49. |