![]() |
Katsurilla karkas vähän käsistä...
EI näin :mad:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...46001_uu.shtml "Kirkkonummen Autokatsastus Oy:stä kieltäydyttiin kommentoimasta millään tavalla onnettomuutta" :oops: Onkos kellään sattunut vastaavaa tahi läheltä piti tilanteita katsurin kanssa? Mulle kyllä katsuri vitsaili tekevänsä pihassa rengastestit, mutta sanoin, että ottaa ihan vaan rauhassa :rolleyes: |
Tuota on vähän vaikea kommentoida. Kun kerran kyseesä on artikkelin mukaan kokenut katasastusmies, niin tulee mielee mahdollinen kaasun hirttäminen kiinni. Luultavasti kokemattomampikin ymmärtäisi tarjota jarrua siinä vaiheessa kun mennään suljetun nosto-oven läpi eikä lämä lattiassa vetää lakua asvalttiin ja jatkaa pellolle?
Tämmöisiä ajatuksia, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä oikeasti tapahtui. |
Noihan on yleensä Taunuksen V6:lla...ei pitäisi kyllä lähteä sillä käsistä...:D
Vai onkohan kyseessä ollut joku harvoista kasiversioista? |
No onpa pari kokenutta Corvettemiestäkin kuulemma ajanut pellolle, kun ovat takarenkitaan luistatelleet tarkoituksella tai vahingossa:rolleyes: Eikävarmaan ole yksi tai kaksi kertaa, kun joku hätääntynyt ihminen survaisee jarrun sijaan kaasun pohjaan yrittäessään jarruttaa.
|
Toivottavasti replicat älytään tämän tapauksen valossa kieltää!
|
Taidan jatkossa laittaa kaasupolkimen alle topparin h=2". Ja jos toi C3 eli Blunt force trauma joskus valmistuu niin 2...3 tulpanjohtoa irti lisäksi. :study:
|
(Silläkin uhalla että saan jonkun vihat niskoilleni, kirjoitan tähän mitä mieltä asiasta olen: )
Kit-car eli replican ollessa kysessä, ei voi olla muuta vaihtoehtoa kuin, että kaasu on hirtänyt kiinni... http://www.youtube.com/watch?v=CtH9tU0kE5c |
Quote:
|
Kaasu hirtti ja jarrutkin rikki? Lisäksi aika saavutus saada kaasu hirttämään pohjaan eikä vain pintakaasulle. Katsurillahan ei pitäisi olla mitään tarvetta painaa kaasua kovin paljoa. Toki jokin vivustokin voi periaatteessa muljahtaa täysille, mutta harvinaista se on.
|
Mä oon aina ihmetellyt sitä innokkuutta laittaa näitä "kerralla läpi" taikka "laakista läpi" mainintoja myynti-ilmoituksissa, mutta en ihmettele enää.
![]() ![]() Laakista läpi. |
| All times are GMT +3. The time now is 06:13. |