![]() |
huutokauppa
niinhän siinä kävi kuin aavistin (tiesin) ettei Vette vaihtanut omistajaa 19000eurolla . empä olisi itsekkään siihen hintaan luopunut .
|
Quote:
Ajattele asiaa ostajan kannalta: Ei mitään takuuta, tavara on se mikä se on, ja tonne huutokauppaan ei yleensä ilmaannu se paras tavara. Jokainen saa maksaa kärrystään mitä haluaa, mutta minä en olisi maksanut totakaan... |
Quote:
annatko sinä autollesi takuun jos ostan sen ? ja ilmoituksessa luki että autoon voi tutustua kun sopivat ajankohdan . eli halavalla olisi menny . |
Ihme leikkihuutokauppoja tollaset. Laitetaan myyntiin muttei myydäkään. No voishan noissa huutaa vaikka 50 000 ja sanoo sit, että hihi enpäs ostakkaan.
|
Quote:
Jos ton -67:n joskus myyn, niin annan. Tarkoitin tolla takuulla sitä, että jos ostat ns. muusta liikkeestä, niin silloin kuluttajasuoja on sun puolella, huutokaupassa saat mitä tilaat. Ja tämä tästä, niin kuin sanoin, jokainen tyylillään ja maullaan... Edit: Mun elanto ei tule autokaupasta, joten en tarkoituksella viittii kusettaa ostajaa(kuten mulle on joskus tehty). Kusetan teitä muulla tapaa, esim laittamalla leivän sisälle paljon ilmaa. |
Quote:
jep . kanssasi olisi varmasti kiva tehdä kauppaa ? enkä nyt vinoile . kun yksityiltä ei saa useinkaan takuuta autoon . myös minua on joskus kusetettu jossanmäärin ja siitä jää paskan maku suuhun :( itse olen rehellinen ja sanon aina ainakin selvinpäin mitä ajattelen . |
| All times are GMT +3. The time now is 05:38. |