![]() |
Tervehdys Torniosta C6 Z06
No niin, syyskuussa ostin auton ja eilen pääsin Hatejun avustuksella kirjautumaan tänne foorumille. Olen Mikko Torniosta ja enempi mp-harrastaja. Minulla ei ole pahemmin kokemusta amerikkalaisista autoista muuta kuin velipojan uutena ostama '98 Camaro oli mulla pari viime kesää ja muutaman vuoden oli Chevy Van diesel. Corvettea on aina tehnyt mieli, mutta olen välttynyt toteuttamasta unelmaa kun on neljä alle 10v lasta joita pitää kuskata tarhaan ym. kun vaimolla ei ole ajokorttia. Nyt sitten kuitenkin olin voimaton kun näin ja kuulin tämän ahdetun Z06:n. Auto oli tehty täydellisesti minun makuun myös. Onhan siinä ylileveät renkaat 375/20-21, mutta yllättävän hyvä se on ajaa eikä ole edes kova. Tehoa on niin, että piisasi ainakin pari kuukautta.
Kaikilla varmaan on tunne uuden auton ostamisen jälkeen, että tätä pidetään sitten pitkään ja tämän auton kohdalla se tunne on erityisen vahva. Laioin autoon Hurstin lyhyemmän shifterin ja ainakin tallissa kokeiltuna tosi hyvä muutos. Tilasin myös Pfadtin vaihteiston kiinnikkeet jos vähän vähenisi vaihdekepin liike, joka häiritsi välillä. Laittelen kysymyksiä mm. kytkimestä tuonne forumin vanhojen aiheiden alle. |
Quote:
|
Tervetuloa foorumille! Mukava seurata uusia päivityksiä, auto meni oikealle harrastajalle!!! ;) ;) ;)
|
Vauhdikas aloitus :D
Tervetuloa foorumille :cheers: |
Tervetuloa ja isokättä autonvalinnasta. Ne renkaat on kyllä rajuimmat mitä ikinä olen nähnyt. Ja hienoa että auton kehitys jatkuu.
|
Melkoinen aloitus Vetteharrastukselle! Hienoa, että auto jäi Suomeen ja hyviin käsiin :cool:
|
jep hyvä että sharkki toimii pitääpäs soitella tässä, pidetään tallimiittiä kun keritään..
Pitää purkaa kohta tuo omakin ensikesän päivityksiä varten tässä.. |
Onnittelut hienosta hankinnasta! Oli karvan päässä, ettei minusta tullut tuon auton omistajaa 2 vuotta sitten! :D
|
Tervetuloa foorumille!
Mukava kuulla, että hienon auton jalostus jatkuu edelleen asiaankuuluvilla muutoksilla. Rohkeasti vaan tulevan kesän rientoihin mukaan... :cool: |
Congrazzz!!! Ei huono valinta! Onkos tästä kuvia jossain jo nähtävillä, kun ei oo muut vielä kaivanneet:confused: :rolleyes:
|
| All times are GMT +3. The time now is 14:50. |