![]() |
Auton historiatiedot
Mikä se olikaan Jenkeissä se taho, josta jotain korvausta vastaan sai vin-koodin perusteella tiedot auton aiemmista omistajista jne? Onko kellään kokemuksia, miten homma toimii? Mitä kaikkea tietoa raportti sisältää?
Tekis mieli selvitellä tuon oman Jenkeistä tuodun '76:n taustat. |
CarFax
|
entäpäs Saksan maalla? Kysyy epätietoinen ja jatkaa... Saako CarFaxista tiedot myös '81:stä vanhemmista autoista?
|
Quote:
"The VIN must be from a car or light truck manufactured for the North American market since 1981." Oisko parempia ideoita kellään? Onko jotain palvelua, josta saa myös vanhempien autojen tiedot? |
Quote:
Tuonne kyselyä http://www.autoancestry.com/ |
Quote:
|
Minulla on tiedossa autoni ensimmäinen omistaja USA:ssa ja myös osavaltio ja kaupunki on tiedossa. Useampikin nettipalvelu ystävällisesti löytää minulle tämän kaverin ja lupaa kertoa osoitteen pientä korvausta vastaan. Ongelma on vain, etten pääse rekisteröitymään palveluihin, koska en asu USA:ssa tai luottokortti ei jostain syystä kelpaa.
Onko kellään tiedossa käyttökelpoista hakukonetta tähän tarkoitukseen. Saa olla myös maksullinen. Yllä ehdotettuun palveluun en ainakaan vielä ottaisi yhteyttä, kun mulla kuitenkin jo joitain nimiä on tiedossa. |
Asiaan liittyen tai liittymättä: Ovatko Kanadan autot jossakin rekisterissä sähköisesti historialtaan? Koetin carfaxiin 57 Chevyni VIN:iä mutta eihän se tietenkään sitä tunnistanut. Auto on Kanadassa valmistettu ja siellä majaillut 2004 vuoteen asti jolloin tuotin sen Suomeen.
|
Quote:
50-luvun laitteista tietoa on saatavilla vain rajoitetusti. |
Quote:
Kyllä Kanadan autot Carfaxissa ovat, mutta tuo palvelu toimii vain '81 ja uudemmille autoille! Eli uuden mallinen VIN koodi täytyy olla, jotta Carfaxista saa tuloksia. |
| All times are GMT +3. The time now is 01:23. |