FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Helpottaa harrastusta (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=17629)

CC-5 18.03.2011 23:07

Helpottaa harrastusta

Melkein pakollinen,,, Saksinosturi,,,,, ituttaa kun ei oe aikaisemmin tullu hommattua .vette odottaa taivas alla että siviili vehket tulee huollettua .ja sitten vasta lellikki pääsee nosturille päivitykseen . Ei pakottanut kuluneita polvia tänään kun vaihdoin vaimon sivilli kilpurin iskarit taakse+öljyt koneesen +suodattimen ,,,,Sairaan Nautinnollinen Hetki,,,!!SUOSITTELEN !!!!Halpa investointi ,,,,voi myös käyttää käyttiksen huollossa !:D :D :D :D :D :D :D :D

CC-5 18.03.2011 23:13

Quote:

Originally Posted by CC-5
Melkein pakollinen,,, Saksinosturi,,,,, ituttaa kun ei oe aikaisemmin tullu hommattua .vette odottaa taivas alla että siviili vehket tulee huollettua .ja sitten vasta lellikki pääsee nosturille päivitykseen . Ei pakottanut kuluneita polvia tänään kun vaihdoin vaimon sivilli kilpurin iskarit taakse+öljyt koneesen +suodattimen ,,,,Sairaan Nautinnollinen Hetki,,,!!SUOSITTELEN !!!!Halpa investointi ,,,,voi myös käyttää käyttiksen huollossa !:D :D :D :D :D :D :D :D

Taidan laittaa myyntiin pari alumiini tunkia (tosi matalille autoille ,,Alle 8cm)

groovyjay 18.03.2011 23:14

Joo noi nosturit on kyllä ihania!!! Turha runkkaus on turhaa! :cool:

CC-5 18.03.2011 23:31

Quote:

Originally Posted by groovyjay
Joo noi nosturit on kyllä ihania!!! Turha runkkaus on turhaa! :cool:

no tulihan sitäkin tehtyä .......mutta ei enään ;-) Ihan oikeesti !!!motivaatiosta 90%++++Nosturin jälkeen ++++ suuntautuu oikeesen kohteeeseen ++++,,,, voi myös tulla katselee livenä jos kinnostaa ,,yv.tä.m ulla nostaa 1m ja se riittä ,jos tarviii enemmän niin laitetetaan helman ja nosturin välille pölkkyä:cool: SUOSITTELEN!!!!jäi ne zetan c6 jarrut hommaamatta mutta tää nosturi on cool ja jarruttaa kerkee myöhemmin,,,noita jarruja voi hommata myöhemmin kun saa ensin lentokentälle vauhtia lisää,,,,:cool:

pomppe 18.03.2011 23:40

Minkälaisen, ja mistä moisen hommasit?

KooJii 18.03.2011 23:55

Quote:

Originally Posted by pomppe
Minkälaisen, ja mistä moisen hommasit?

Niin ja oliko minkälaisissa hinnoissa?

CC-5 19.03.2011 00:40

Mun nosturi kaukosäätimelä nosto 100cm 2115,60e sis alv 23% noita tais olla vielä 2kpl ja 1kpl joka nostaa lähemmäs 2metrii alle 3donaa sis.alv ,,Kirkkonummella. Kuvia voin laittaa sähköpostiin I-Phonella.

Jarmo79 19.03.2011 00:48

Satuitko kuvia nappaamaan? Tuostahan voisi olla matalassakin tallissa riemua.

CC-5 19.03.2011 00:53

Quote:

Originally Posted by Jarmo79
Satuitko kuvia nappaamaan? Tuostahan voisi olla matalassakin tallissa riemua.

laitas s.posti osoite mulle niin lähetän kuvia heti

Jarmo79 19.03.2011 01:03

Quote:

Originally Posted by CC-5
laitas s.posti osoite mulle niin lähetän kuvia heti

Sulla on mun mun email viimeisimmässä privaviestissäkin, eikös tänne pistetä kaikille näytille, kun nyt toimii taas toi kuvaominaisuuskin :)

All times are GMT +3. The time now is 05:08.