![]() |
Lauantaina Kotkaan suuntaavia PK-seudulta?
Koitetaan saada joku letka aikaiseksi, kivempi körötellä kimpassa. Aikaisin aamulla olisi tarkoitus lähteä, että kerkiää hyvissä ajoin jo Kotkaan. Tällä hetkellä letka on 3 autoa, onko lisää tulijoita? Jos on niin sovitaan starttipaikka ja aika tarkemmin.
:D |
Onko se 6.8 lauantaina? :shock: Voisin lähteä Kotkaan päiväksi, jos ehtisi vielä Forssaan sunnuntaiksi. 8) Jos lähtöalue sijaitsee enempi itäpuolella Helsinkiä olen mukana.
|
Jos auto on kilvissä voisin osallistua. Forssaan olis sunnuntaina tarkoitus. Löytyykö vielä majoitusta kahdelle hengelle? Vai otanko teltan ja sisseilen?
|
Siis minä ylläoleva. Lähden Herttoniemestä. Jos lähden. Jos auto rekisterissä. Jne jne.
|
Quote:
Starttipaikkana voisi olla vaikka sipoonlahden neste. Niin kuin Finnair aikoinaan mainosti Illaksi kotiin ja yöksi vieraisiin miten se meni. Eli minäkin tulen jo LA iltana/yönä veks ja sunnuntaina olisi tarkoitus suunnata Forzzaan. |
Onko Sipoonlahden Neste se ensimmäinen bensis jokseenkin Söderkullan kohdalla? Siellä on myös Sköldvikin (Kilpilahden) Neste vähän matkan päässä eli voi mennä bensis ohi, jos ei ole hereillä ajaessaan. :D
|
Jotain kuviota vois harkita...Toi Nestehän sopis mulle hyvin, on ainakin lähellä :wink:
Pahus kun toi Jyskälä on aina samana viikonloppuna...No mutta jos ajais torstaiks jyskälään, lauantai aamuks Nesteelle ja sunnuntaiks Forssaan, olis ainakin tapahtumarikas viikonloppu :P |
Quote:
Joo, Sipoonlahden Neste on siinä Söderkullan ja Eriknäsin kohdalla. :D |
Quote:
Sama vika, olis kiva välillä kun kerkiäis kaikkiin kolmeen. Päivä Jyväskylässä on jonotus aamulla, pari pätkää ja jonotus pois. :shock: |
Höh...sen jyskälän näkee ja kuulee telkusta....VETTEMEETINKIÄ ei näe...
|
| All times are GMT +3. The time now is 00:47. |