![]() |
C5 penkit,aina sähkösäätöisiä?
Varmaan tyhmä kysymysys ja foorumeita kahlaamalla löytyisi oikea vastaus.. mutta onko C5 penkit aina joiltain osin sähkösäätöisiä? Ja jos on niin miltä?
|
Quote:
En tiedä onko AINA, mutta kaikki on, joihin itse oon törmännyt. Sähkösäädöt on käsittääkseni kaikissa penkin pituussuuntaiseen säätöön ja istuimen etu- ja takareunan korkeuden säätöön. Sporttipenkissä lisäksi säädöt selkänojan sivuttaistuelle, ja ristiseläntuelle kahdella eri korkeudella. Nää toimii ilmapumpulla ja siellä on siis neljä ilmapussia. Edit; Lisäksi sporttipenkkiä ilmeisesti sekä muistilla että ilman. Mulla on muistilliset. Korjatkoon joku, jos on parempaa tietoa. |
Taitaa olla keräilyharvinaisuus jos C5 penkin säätökiskot toteutettu jossain versiossa manuaalisesti. Varmaan kalliimpi "Special edition" versio silloin kyseessä luulen ma :afro:
ps. Toi afro-bongopää pakko laittaa joka paikkaan on se vain niin...niin...:afro: |
Ok, Mutta tärkein eli selkänojan säätö on manuaalinen??
Sittenhän tää ois enemmän kuin kukkobingo!! |
Ja hyvä tietää osioon: Repsikan penkkiä sai manuaalisäätöisenä, en tiedä saiko kuljettajan jakkaraa samanlaisena. Muistillisen penkin johtosarja on hieman erilainen kuin muistittoman. Itse autossa ei ole mitään muistin älyä, peilien ja tele-ratinkin äly on kuskin penkin boksissa.
|
Quote:
|
Quote:
|
Mulla ei oo orginaali penkkejä ja silti peilin lasi säätyy kaukosäätimen mukaan. Kuinka peilin asento ohjelmoidaan uudestaan?
|
Säädetään se kohilleen ja painetaan joko Memory 1 tai 2 ja pidetään se painettuna kunnes se vilkkuva valo sammuu. (muistaakseni#-o )
|
Onkos FRC malleissakin penkeissä joku säätö sähköllä?:confused:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:41. |