FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C4 (vuosimallit 1984-1996) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=12)
-   -   pikkuvikoja ko? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19036)

karppa_ 17.11.2011 06:36

pikkuvikoja ko?

eli olisiko jollakin sulakkeista ja sähköistä kuvia? tai vaikka ylimääräistä c4 korjausopasta voisin ostaa?

mistä kannattaisi aloittaa jos antilock valo palaa kaiken aikaa?

lisäksi pitää vaihtaa lämppärinkenno ja puhallinmoottori :(

MikkoM 17.11.2011 06:53

Quote:

Originally Posted by karppa_
eli olisiko jollakin sulakkeista ja sähköistä kuvia? tai vaikka ylimääräistä c4 korjausopasta voisin ostaa?

Ja auton vuosimalli oli, tietäis edes et onko early vai late C4? Laitahan vuosimalli vaikka allekirjoitukseen, helpottaa jatkossa;)
Mä tilasin pariviikkoa sitten lämppärin kennon rockauto.comista, 4 päivää ja kenno oli postissa.
Itse vaihtaminenkaan ei ollut mikään mahdottomuus tähän earlyyn, edes ilman manuaaleja.

Multa löytyy Chilton, Haynes ja ´86 service manual. Voin scannata kaavioita tarpeen mukaan.

topi sorsakoski 17.11.2011 07:10

Quote:

TERVE,ja huomenta!

PMJ 17.11.2011 08:39

Puhaltimen moottori löytyis jos tarvetta vielä ilmenee

karppa_ 17.11.2011 11:39

Quote:

Originally Posted by MikkoM
Ja auton vuosimalli oli, tietäis edes et onko early vai late C4? Laitahan vuosimalli vaikka allekirjoitukseen, helpottaa jatkossa;)
Mä tilasin pariviikkoa sitten lämppärin kennon rockauto.comista, 4 päivää ja kenno oli postissa.
Itse vaihtaminenkaan ei ollut mikään mahdottomuus tähän earlyyn, edes ilman manuaaleja.

Multa löytyy Chilton, Haynes ja ´86 service manual. Voin scannata kaavioita tarpeen mukaan.

juu vuosimalli -86 :)

karppa_ 17.11.2011 11:43

Quote:

Originally Posted by PMJ
Puhaltimen moottori löytyis jos tarvetta vielä ilmenee

uusi vai käytetty? hinta?

Immo 17.11.2011 16:21

Quote:

Tohon antilock valoon niin sehän tarkoittaa että abs ei toimi. Kannattaa aluks tarkastaa kaikki sulakkeet. Sitten tarkastaa renkaiden pyörimisanturit ja niistä lähtevät piuhat ja liittimet. Itellä oli ainakin kovettunu ja murtunu yhden anturin liitin, jonka takia ei abs toiminu.

PMJ 17.11.2011 16:39

Quote:

uusi vai käytetty? hinta?

Laittelin yv:tä

All times are GMT +3. The time now is 07:05.