![]() |
vette64 - Visionääri???
PG vuodelta 96:
![]() :wink: PS: Milloin muuten CCOF avasi omat web sivunsa? |
"tuskin meillä kaikilla on vielä tietokonetta ja tuleeko koskaan olemaankaan..... :D :D :D
Niin ne ajat muuttuu.. Ja eihän tosta ole edes 10 vuotta... Tosta huomaa aika konkreettisesti kuinka paljon länsinaapurimme ovat/olivat meitä edellä. |
"Mitäpä jos perustettaisiin omat kotisivut kansainväliseen tietoliikennevarkkoon eli internettiin"
Täydellinen selitys kaikille mistä oli puhetta, asia ei ollut tuolloin mikään itsestäänselvyys (siis kaikkien tietotaso netistä). :wink: |
Toisaalta eihän kaikilla tänäpäivänäkään ole tietokonetta kotona, mutta harvassa on työpaikka, jossa sellaista ei ole.
|
Ei ollut tuohon aikaan myöskään termiä:
"salarakas" tai "mediapersoona" Niin se aika kuluu.... |
Quote:
Kun ois saanut elää ilman noita .. |
Quote:
Mä oon kyllä aivan samaa mieltä :!: Ja saas nähdä mitä sieltä vielä on tulossa :? :? |
Kiitos tittelistä :D
No nythän mä vision sitten , että viiden vuoden päästä me katellaan livekuvaa kännykästä vaikka Vettemeetingistä , jonka GJ meille lähettää ryhmälinkin kautta...joten nekin ,jotka ei pääse paikalle voi nauttia äänistä ja tunnelmasta :roll: |
Quote:
Kotkassa naureskeltiinkin että jatkossa otetaan vain valokuvat omista autoista mukaan, niin voi tulla vaikka linja-autolla kokoontumiseen, kun muutenkin ne on melkein samat autot joka vuosi,paitsi "uutuudet" vois tulla ensimmäisenä vuonna autolla :lol: :lol: No joo... :? |
aikoinaan 90-luvun alussa kerho tilasi silloisesta ARK:sta listauksen rekisteröidyistä Corvetteista ja niitä oli muistaakseni reilut 800 kpl. Eli toi MS:n tekstissä mainittu 400 kpl lienee ollut reilusti alakanttiin ? Paljonkohan näitä kuttaperkkakippoja nykyisin mahtaa olla ?
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:35. |