![]() |
Hudin pleksi
Liimailin uuteen mittaristoon Dingelli rinkulat amerikan joen liimalla ja tuntui olevan ihan hyvää kamaa. Tulikin sitten mieleen keskeneräinen hudi pleksin restarointi viime talvelta ,,,joka epäonnistui kun musta kaksipuolinen tarranauha luovutti ja bleksi pomppas irti.No nyt se liimattiin Joen liimalla uudestaan ja huominen näyttää oliko liima parempi kuin teippinauha. Nikalakselle kiitokset liiman levitys ohjeista rinkuloille,,onnistu +10:) :)
|
Quote:
|
jep, jos vähänki liikaa tulee niin hankala saada pois. rinkuloista lähti kyl helposti siliconipoistoaineella. mittaripohjien mattapintaan jää hyvin helposti läikkä
vedä hyvin pienillä ruuveilla se pleksi kiinni niin ainakin pysyy. ei jää näkyviin eikä tartte purkaa koko kojetaulu uudestaan |
Hudin asennus
No niin,,,, kantapään kautta jos ei muuten onnistu,, Tuli eilen hudi asennettua ja toimii. mutta yks pikku juttu,,,olis pitänyt lukea tarkemmin amerikan Joen ohjeet:(siirrä poltin airbagin kohdalta ,,,pois,,,palaa muuten koko ajan ,,ilmeisesti jonnekkin pensamittarin kohtaan). Nyt alkaa koko jumppa uudestaan,,kojelaudan irroitus että saa mittarin irti ja polttimot vaihdettua oikeille paikoille:(harjoitus tekee mestarin. Mulla tuli uusi mittari jossa hudi valmius,,,siksi tämä ongelma,,, Kiitokset VetteManille Konsultoinnista,,,kyllä se tästä .
|
Hei,mä sain ainakin irrotettua mittarin niin ettei tarvinnut kojelautaa purkaa pois.
|
Onko sulla allu myös hud autossa?
se projektorille menevä kaapeli kun on aika lyhyt. Eli airbag polttimon siirto 97 98 malleissa oikeasta alanurkasta kiekkamittariin. C5 omistajan peruslukemista topicciin kirjottelinkin hud asennuksesta. http://finnshark.com/forum/showpost....1&postcount=38 |
Iso Thanks VetteMan:ille ja Allulle! Homma korjattu ,,vasen pilari suojus irti,kojelaudan löysäys edestä ja Vasemman pilarin juuresta ,mittarin saa pois kun saa kojelautaa nostettua vähän
säästi pirusti turhaa työtä ,,,,Thanks!!! |
Joo on mulla hudi.Kyllä sen piuhan sieltä saa irti ku on näin pienet kädet kuin mulla.
|
| All times are GMT +3. The time now is 01:23. |