![]() |
Optima akku
Taisi tulla akku tiensä päähän . purkaa itseään vaikka maajohto irti :-(
Akku vm.-07 joten laskettu käyttöikä tullut täyteen eikun uuden hankintaan . Merkkiä en taida silti vaihtaa :rolleyes: |
Yli mainostettu akku!! Tuon rahalla saa 2 parempaakin.
|
Mulla on yellow top ja virta riittää huomattavasti paremmin kuin alkuperäisessä. Mä olen ainakin tyytyväinen..
|
Huono perustelu,no jos 70Ah: optimassa on 100Ah virtaa niin settenhä se on hyvä.:rock:
|
Täytyy käydä akkutalossa keskustelemassa asiasta kun ajokelit paranee nytkin lunta tulee :driving: otan kuitenkin akun johon alkuperäiset liittimet käy :rock: eikä Optima enään niin kallis ole hinnat tulleet alas mitä vuosia sitten maksaneet
|
Mula on nyt 12v vanha akku omassani. Saa Optima olla aika halpa jos niitä ton kertomuksen perusteella menee samaan aikaan kaksi.
Palataan ensi vuonna asiaan ja vuoden vanhemmalla akulla. |
Quote:
Oli mitä oli, saman mittaiden verrattuna GM omaan on ainakin= Istuu nätisti ilman kikkailuita.. Toki varmasti muutkin akut.. |
Quote:
Kaikkihan riippuu säilytyksestä, eikö?? |
Quote:
|
Kerro nyt kerrankin viisaana;) Kuinka normi akku kestää itselläni 2 vuotta ja nykyinen sivunapainen Optiman YellowTop on kestänyt jo kuusi(6) vuotta:rolleyes: Eikä näytä uupumuksen merkkiä.
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:11. |