FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   C5 (vuosimallit 1997-2004) (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Pari pahaa ongelmaa (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=19924)

allu 29.04.2012 12:23

Pari pahaa ongelmaa

1. Apparin puolen flekti polttaa sulakkeen heti kun alkaa pyörimään. Mikään ei ota flektiin kiinni kun sitä kädellä pyörittää ja piuhatkin on kiinni.

2.Bensanpaineet hukassa. Autossa kenne bellin boost boxi. Paineet just alle 50 ja kun laittaa vähän happea mottiin ni paineet tippuu edelleen. Ja kun laitto kennebellin piuhat mitkä tulee konehuoneeseen semmoiseen alipaine/ylipaine mokkulaan kinni keskenään ni paineet on 58 tyhjäkäynnillä ja sit kun ajaa ja antaa taas happee motille ni taas putoo paineet.( en tiedä ymmärtääkö kukaan tätä mun selitystä)

3. Alkakookn kohta sitten vaikka VAPPU....P...kele

TOMAS 29.04.2012 12:55

Quote:

Originally Posted by allu
1. Apparin puolen flekti polttaa sulakkeen heti kun alkaa pyörimään. Mikään ei ota flektiin kiinni kun sitä kädellä pyörittää ja piuhatkin on kiinni.

2.Bensanpaineet hukassa. Autossa kenne bellin boost boxi. Paineet just alle 50 ja kun laittaa vähän happea mottiin ni paineet tippuu edelleen. Ja kun laitto kennebellin piuhat mitkä tulee konehuoneeseen semmoiseen alipaine/ylipaine mokkulaan kinni keskenään ni paineet on 58 tyhjäkäynnillä ja sit kun ajaa ja antaa taas happee motille ni taas putoo paineet.( en tiedä ymmärtääkö kukaan tätä mun selitystä)

3. Alkakookn kohta sitten vaikka VAPPU....P...kele

1. Olisko flektin moottori kärähtänyt ?, mulla löytyy moottori jos tartteet.

2. Mittaa tankkipumpulle tuleva jännite. Aika jännä juttu ettei dynossa ammattilainen asiaa kahteen päivään huomannut??

3. Alkakoon VAPPU. Tää oli helppo nakki:D

--

allu 29.04.2012 12:59

3. Alkakoon VAPPU. Tää oli helppo nakki:D

:rock:

allu 29.04.2012 13:20

Helppo nakki oli ottaa koko flekti teline veke ja irto akulla piuhojen kans testausta, apparin puoli pyöri tosi nihkeesti ja piuhat kuumeni ihan v..usti. Se on siis sökö. Tomas...

Sammy_ 29.04.2012 15:54

Helppoja juttuja. Mulla on käyttiksessä vedetty pulttipyssyllä ruuvit varmaan 2000 nm voimalla kiinni, nyt on mutterit soikeana, viinapullo avattuna ja autossa kolme kesärengasta ja yksi talvirengas.

3.

Tapio.L. 29.04.2012 16:30

Quote:

Originally Posted by Sammy_
Helppoja juttuja. Mulla on käyttiksessä vedetty pulttipyssyllä ruuvit varmaan 2000 nm voimalla kiinni, nyt on mutterit soikeana, viinapullo avattuna ja autossa kolme kesärengasta ja yksi talvirengas.

3.

Varjomies 29.04.2012 16:37

Nyt on tekemisen meininki!!! :rock:

allu 29.04.2012 19:16

Eihän mul oo ees ongelmaa!!!! Alkakook kaikilla rakentelijoilla VAPPU.

Juhatee 29.04.2012 19:40

Ohhoh, mykistyin tuon kuvan nähtyäni.

Tuomas 29.04.2012 20:47

Quote:

Originally Posted by allu
Eihän mul oo ees ongelmaa!!!! Alkakook kaikilla rakentelijoilla VAPPU.

Ja toistaiseksi kykenee näköjään vielä kirjoitamaankin ;)

Callawaylla olisi OEM replacement pumppu 490 taalaa ;) saisi paineita muuallekkin kuin korvien väliin :D :D

All times are GMT +3. The time now is 08:13.