![]() |
Kesäreissu 2013
|
Onks toi alle 150 kilsan päässä Pagani, Lamborghini ja Ferrari-tehtaista?
|
Onko tämä se "one way ticket" reissu? Siltä vähän näyttää ;)
Jos on niin mä oon messissä :cool: |
jos henki vielä pihisee,
niin mukana ollaan:rock: :rock: :rock: |
Pelkkiä kivikasoja? Motorsporttii? Mua niin tympii noi kivet kun niitä tuli lapsuudessa ihan riittävästi nosteltua:)
|
Mä en silkasta kateudesta voi katsoa enää toista tän vuoden reissun tasoista topikkia väärältä puolelta ruutua..
Milloin? Kuinka kauan? Mitä ohjelmassa? Alustavasti mukana. |
Quote:
Nyt on niin sanotusti all-in meininki vireillä, reissua koitetaan saada vähän tän vuotista lyhyemmäksi, jos mahdollista, jos ei niin sitten tää sama 2 viikkoa Vuosaari-Vuosaari. Aloitin just homman valmistelut tiputtelen infoa aina kun raportoitavaa on. |
No nyt on ainakin varoitettu ajoissa ! :D
Kiinnostaa, tottakai. Sitten vaan tuleekin se ikuinen mutta... Mielenkiinnolla odotellaan kohdetta ja aikataulua, miten sen sais sovitettua työkuvioihin ja muihin "pakollisiin" menoihin :confused: |
Ehdottaisin tuolle LdG reissulle "reiluhkoa" ilmoittautumismaksua sovittuun määräpäivään mennessä,
jonka maksettua olisi vasta autokunta paikan itselleen varannut, ja myös selkeästi sitoutunut reissuun lähtemään. Jos ilmoittautumismaksun maksanut päättää jostain syystä kalkkiviivoilla reissusta vetäytyä, niin "matkanjärjestäjä" ei jää kuseen jo varattujen majotus/lautta yms. maksujen kanssa, vaan voi tuolla ilmoittautumismaksulla kattaa peruuntumisesta aiheutuvat kulut. |
Ihanan romanttista! :rock: Laitetaas vakavaan harkintaan. Ohjelma- ja tapahtumapuoli toki vaikuttaa myös kiinnostukseen, mutta GJ:n tuntien siellä tuskin nyplätään pitsiä ja maalaillaan maisematauluja. ;)
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:40. |