FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Kerhokeskustelut (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Road Tour -06 ? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=2049)

Masa 06.09.2005 09:21

Road Tour -06 ?

Ruotsin kerho järjestää joka vuosi meetingin lisäksi jäsenilleen ns. road toureja. Nyt olivat heinäkuussa ajelleet Norjaa ristiin rastiin...
Ehdotus: vaikkapa ensi kesäkuussa viikonlopun "mini road tour". Reitti voisi olla vaikkapa seuraavanlainen; pe iltana töiden jälkeen lähtö Keimolan Neste :arrow: Hyvinkään kautta Hankoon(siellä yötä) :arrow: la aamuna Tammisaari :arrow: Kemiö :arrow: Turku :arrow: Uusikaupunki käynti Saabin tehtaan automuseossa :arrow: sieltä pikkuteitä pitkin Forssaan :arrow: Tammelaan jossa yötä eräässä kartanossa.Su puoliltapäivin kotia kohti... Kilsoja tulee noin 500 , eli ei liikaa ajamista kokoajan. Jokainen reissuun lähtijä saa lähdössä lomakkeen , jossa on vihjeitä matkan varrella sijaitsevista nähtävyyksistä , jotka pitää tietää.
Lisäksi tarra/paita "Corvettes on the Road". Kustannukset ehkä 100-200e/auto+bensat :shock: Ehkä jopa saisimme sponsoreita ko. matkalle. Saisko kannatusta :?: Tarjoudun järjestämään tripin , jos saan mahd. tarkan osallistuja määrän vaikkapa viimeistään tammi/helmikuuhun mennessä.(majoitusten takia) Ajamista vartenhan nää on tehty , VAI :?:

Anonymous 06.09.2005 09:35

Aivan loistava idea. Olen ehdottomasti mukana. Ko maastoissa on hienoja vanhoja mutkateitä ja kivoja maisemia. Olen vastaavaa monasti miettinyt kun on noita kotimaan roadtrippejä tehty. Kun pääteiltä vetää vaan tarpeeksi sivuun löytyy hemmetisti kivoja päällystettyjä teitä. Hyvä idea Masa. Ja 500+km on sopiva matka.

TCC 06.09.2005 12:01

Tosi hyvä juttu. Enemmän vaan tämmösiä rundeja. Nythän tässä joutuu tosissaan ruveta etsimään uutta autoa (Vetteä). :shock:

ZR1 06.09.2005 12:52

Hyvä ajatus.. Tuo tapahtumien cruising on kuitenkin aika lyhyt.. 8)

Eikös Mustang kerhokin ole järjestänyt noita pidempiä ajeluja.

Masa 06.09.2005 13:02

Tulikin mieleen , että jos tälle reisulle pääsiskin VAAN C2:set...hahaaa !
Nyt joka heppu ostaan C2:sia....

Anonymous 06.09.2005 13:23

Quote:

Originally Posted by Vette64
Tulikin mieleen , että jos tälle reisulle pääsiskin VAAN C2:set...hahaaa !
Nyt joka heppu ostaan C2:sia....

Hyi sinua Matti! :lol: :lol: :lol:

Masa 06.09.2005 13:35

Quote:

Originally Posted by Anonymous
Aivan loistava idea. Olen ehdottomasti mukana. Ko maastoissa on hienoja vanhoja mutkateitä ja kivoja maisemia. Olen vastaavaa monasti miettinyt kun on noita kotimaan roadtrippejä tehty. Kun pääteiltä vetää vaan tarpeeksi sivuun löytyy hemmetisti kivoja päällystettyjä teitä. Hyvä idea Masa. Ja 500+km on sopiva matka.

Kuka unohtu kirjautua??? :shock:

Pappatunturi 06.09.2005 13:53

[quote="Vette64

Kuka unohtu kirjautua??? :shock:[/quote]

Mie :oops:

WBBC 06.09.2005 14:48

Hyvä idea. Kannattanee kuitenkin sopia lopullinen ajankohta vasta niin lähellä lähtöä että varmasti ei sada vettä.

Nimittäin viimekesänä kun satoi vielä enemmän kuin tänäkesänä olin vartsikan teboililla katsomassa Walkka-ajojen lähtöä kaatosateessa. Ja taisi sataa siitä kolme päivää eteenpäin tauotta. Ei HD-jätkät ole paperia mutta kyllä niitä vitutti ankarasti.

On vaan ihan eri fiilis tollasella reissulla kun aurinko paistaa ja on lämmin.

Masa 06.09.2005 15:51

Quote:

Originally Posted by WBBC
Hyvä idea. Kannattanee kuitenkin sopia lopullinen ajankohta vasta niin lähellä lähtöä että varmasti ei sada vettä.
On vaan ihan eri fiilis tollasella reissulla kun aurinko paistaa ja on lämmin.

No toihan olis unelma...mutta ku majoitukset pitää kyllä sopia jo keväällä.
Mun nähdäkseni toi sateen riski on pakko ottaa...

All times are GMT +3. The time now is 03:40.