![]() |
Corvette Show & Meet ajankohta
Terve kaikki!
Kaksi kertaa on kokoonnuttu Tykkimäelle hauskaa pitämään. Jälkimmäisellä kerralla saimme osan huvilavetista käyttöömme, joka olikin hyvä paikka kaikille avoautoille. Sadetta piti tulla... tällä kertaa ei onneksi tullut. ![]() Kävin neuvotteluja miten saisimme koko huvilavetin käyttöön jolloin saisimme vapauden järjestellä koko tilan omien tarpeiden mukaan. Silloin autot voisi sijoittaa järkevämmin, ehkä omia lavasteita ja tietysti penkkejä sopivasti joilla istuen voisi ihailla autoja ja seurata lopuksi palkintojen jakoa. Neuvottelujen tulos on, että meillä on kaksi vaihtoehtoa. A) Jatkamme kuten tänä vuonna. Huvilavetista saamme käyttöön vain takaosan. Tapahtuman ajankohtana pysyy heinäkuun toinen sunnuntai. B) Muutamme ajankohdaksi viikkoa ennen Juhannusta. Silloin käytössä koko huvilavetti. Silloinkin päivä voisi olla sunnuntai ja toivottavasti lauantaille syntyy taas jotakin mielenkiintoista jolloin pitkämatkalaiset innostuvat myös paremmin paikalle. Nyt porukalla ottamaan kantaa asiaan. Järjestelyjen kannalta en näe mitään ongelmaa kummassakaan ajankohdassa. Sana on vapaa. |
Viikko ennen juhannusta on historian valossa mun miinan kannalta huomattavasti parempi. Kumpanakaan aiempana kertana ei olisi tarvinnut perua osallistumista, jos olisi ollut viikkoa ennen juhannusta ;)
|
Toi heinäkuuhan on "perinteinen lomakuukausi"aika monella,kun taas viikkoa ennen juhannusta voi olla että yleisö jota varten tapahtuma järjestetään ei ehkä liiku niin hyvin kuin heinäkuussa ? esim.koulut loppuu kesäkuun alussa ym.kävi miten kävi niin mukana ollaan :D :D
|
Viikko ennen juhannusta on yleensä aina jotain menoa, vaikka V8 Summer Meet Himoksessa. Heinäkuussa vähemmän muita tapahtumia, niin sopii mielestäni silloin paremmin.
|
Quote:
Mä oon kanssa samaa mieltä. Toisaalta, tärkeintä on että tapahtuma saa jatkoa! :rock: |
Mun ääni menee kans heinäkuun tokalle viikolle. Ennen juhannusta ei oo vielä oikein kesämoodissa. Mutta oli niin tai näin, niin paikalle tullaan!
|
Mun ääni ennen jussia! :rock:
|
Aina nää vaan osuu päällekkäin jonkin kanssa, oli miten oli. Toivottavasti pääsen ensvuonna mukaan.
|
Enää 10 päivää aikaa ottaa kantaa. Käykäähän klikkailemassa mielipiteenne laskuriin.
|
Vielä pari päivää aikaa olla jotakin mieltä...
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:20. |