![]() |
Syysruisinkia?
Laitan tänne tapahtuma osioon erikseen topikin jossa voidaan "vapaammin" keskustella ja suunnitella mitä, missä ja miten suurella porukalla voidaan osallistua sen rapakontakaa tulevan avoseekakkosen suomivierailuun.
Eli josko tänne saisi enempi ehdotuksia, ideoita ja osallistumis ilmoittautumisia Jaakon härmlandturneen varrelle. Jaakko tulee to aamuna klo. 10 stadiin laivalla sveduista, onko esim. satamaan vastaan tulijoita Veteillä? Ja mihin satamasta voisi suunnata? |
Mulle sopii viikonloppu, mutta arkena ei kykene. Joku reilun pitkä mutkapätkäily joko porvoon kautta tai sinne päättyen vois olla kova juttu. Safkaus vaikka just siel vanhassa laamannissa.
Mutta mulle käy viikonloppuna tosiaan mikä tahansa mitä vaan päätetään järjestää, infoa vaan ajoissa tänne kunhan joku lyö jotain lukkoon |
Miettikääs kuinka upeeta olisi ollut tuuppaa Daltonin MTC aurinkoisessa kelissä värikkäiden vaahteran lehtien pöhähdellen renkaista elokuva tyyliin..
No ei sille voi mitään että ajoitus ja kelit meni kyllä käteen. Mutta mulla on huussi tankattuna ja lähtövalmiina jos osuu nurkille viikonlopun aikoihin. |
Quote:
Tämä! |
| All times are GMT +3. The time now is 06:28. |