![]() |
C4 -89 cabrio manual
Terve kamut!
Tuli otsikonmukainen laite vaihettua, oli surkea kesä ajella Harrikalla, joten vaihoin sitte Veten. Hauska vekotin tuntuu olevan, parissa viikossa ajelin sen verran mitä mp:llä koko kesänä. Mulla on tuli tuohon kova katto mukaan myös, 2 edellistä omistajaa ei oo kuulemma käyttäny, mulla se oli paikoillaan rapia 130 kilsaa , ku ajelin kotia.. Tämmöstä täältä rajalta,eli asun Haaparannalla ,Torniossa töissä :D Käynti onkelmaa on sen verta,että starttaa aika pitkään kylmänä ja kuumana.. kun ottaa kunnon lähön ,eli lämä pohjaan, pari kolme kertaa kuolee, eli nykii reilusti, kun kiihdyttää siististi kaasun lattiaan menee hyvin, häätys löytää vika?? eli asiantuntijat pistäkää neuvoja! |
...jenkki ei ole koskaan cabrio.
|
Tervetuloa mukaan! Mulla on myös kovakatto, mutta eipä sitä tule käytettyä. Eipä myöskään rättiä tule useasti nostettua. Kuluneena kesänä jäivätkin sitten kilometrit aika vähiin.. :rolleyes:
|
Tervetuloa mukaan!
Quote:
Ensiksi kokeiluun surahtaako bensapumppu käyntiin (käy 2 sekuntia) kun laitat virrat päälle ilman starttausta. Jos ei niin vika on varmaan boxin releen ohjauksessa. Tuolloin koneen öljynpaineen pitää ennen käyntiinlähtöä nousta johonkin 0,3 bar lukemaan että öljynpainekytkin kytkee bensapumpun päälle. Nykimisongelmaan, antaako kone mitään vikakoodeja? Onko putkessa katit? Milloin suodattimia on viimeksi vaihdettu? |
Tervetuloa sharkkiin!
Tässä torniossa minäkin voidaan pitää joskus tallimiittiä.. Tuon oman -91 aikalailla täysin läpikäyneenä tullut jo pikkusen tutummaksi c4 kujeet:D |
| All times are GMT +3. The time now is 05:31. |