![]() |
1963 Corvette Grand Sport Roadster
Nyt olisi tilaisuus johonkin todella erikoiseen laitteeseen. Auto valmistuu kevääksi 2013. Ei halpa mutta varmasti hauska. Mulla on vielä yksi auto tämän jälkeen tekemättä ja sen tieltä pitäisi saada yksi alta pois. En usko, että tulee toisten tässä maassa 0 miles ajettua 1963 Grand Sport:a myyntiin. :D
![]() Kaikki tietää Grand Sport historian: http://www.racingicons.com/gs/ ![]() Kaikki autoon uhrattu aika, vaiva ja raha on pyritty sijoittamaan mahdollisimman laadukkaisiin materiaaleihin, työnjälkeen ja komponentteihin. Vuosien R&D on pistetty tähän kyseiseen autoon. Missään ei ole oikaistu, kestää tutkimisen yltä ja alta. ![]() Auton ostamisesta kiinnostuneet saavat varmasti riittävästi kuva, video ja teksti muotoista dokumenttia ja katsomaan saa myös tulla. MYYTY! |
OMG!!! Tämmösen mää oon aina halunnu!!! Vaihossa vaikka koko mun maallinen omaisuus. Eipähän vuaan taida riittää tähän, mutta soitama pankin johtajalle. ;)
|
Ja taas kerran, kun ei olis köyhä...
|
Isonna tallia Jani isonna tallia!:geek:
|
Ihan sairas laite tulossa, tullut seurailtua auton valmistumista vierestä ja tietysti ensiluokkaista työnjälkeä tässäkin, kuten miehen muissakin projekteissa... :cool:
|
Quote:
C63:lle iso kiitos osallistumisesta projektin dokumentointiin!:rock: |
Ompas hienoa kun runko on jotain muuta kun mustaa8) Pari kuvaa vois kyllä vielä laittaa herkuista.
|
Quote:
Ootsä joku rasisti? :rolleyes: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:24. |