![]() |
Corvette 71, laitetaan nyt toinenkin myyntiin
Tässä kaverin puolesta laitan ilmoituksen, yhteydenotot suoraan omistajalle.
Eli 71 mallin vette, 4 vaihteinen manuaali, 5,7 l pikkulohko ( ei matching number) lohko oikealta ajanjaksolta mutta numeroiden perusteella ei orkkis. Auto ollut maalaamossa talven 09-10 ja tehty hyvin ammattilaisen toimesta. Olen vaihtanut autoon uudet jouset, kaasuiskarit( edelbrock) osan alustan puslista polyureisiin ja koko loppusarja löytyy laatikosta, uudet oven tiivisteet, ikkunaveivit, ovenkahvat, nupit ym pikkusälä ja niitä lisää paketissa, ikkunakonsolissa halkeama, uusi korjauspala paketissa, uudet tulpat ja johdot löytyy, uudet matot on, uusi öljypohja paketissa Auton sisusta ehjä poislukien kuskin penkissä terenauhassa repeämä ( n. 15 cm ). Autossa toimii kaikki muu paitsi tuulilasinpyyhkijät. Hinta 19,900€ asialliset tarjoukset kuunnellaan [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() Sauli Luostarinen 040-1860940 sauli.luostarinen@miele.fi |
siinapa maukkas kromipuskuri. samat varit kun mun vahassa 69 isolohkossa. eika hintakaan todella ole paha vasta maalatusta
|
On kyllä siistin näköinen auto.
Siitä nyt kilpailemaan, ne jotka jäi -71 vaille ! Mä en nyt osta... |
Puman hopihopi!
|
Quote:
Samaa mieltä, paljon enemmän tossa on "Bang for buck". Jos pitää pikkulohkoon tyytyä. |
Mä kun olen aina ajatellut, että ainoastaan 72
oli tuon muotoiset parkit? Makee peli, ei muutakuin lompakon nyörejä löysäämään pojjaat:rock: |
Eikös tuon muotoiset parkit ollut jo -70 mallisissa
|
70-72 samanlaiset parkit ja muutenkin keulasta samanlaisia.
Alkujaan parkkilinssit kirkkaat 70-71 osan vuotta ja loppupään 71-72 oransseilla parkkilinsseillä. Näin alkujaan, joten ei varma tunnistuskeino. Kuvien perusteella hyvin siistikuntoinen yksilö, eikä hintakaan ole paha! |
kyllä vaan miellyttää silmää onneksi on nuo tallipaikat vähissä:D
(ja rahat lopussa) |
Kyllä on kromipuskurit alennusmyynnissä. :confused:
Ostaisin, mutta kun on jo yksi tallissa. Vuaan oishan tuo eri värinen... :p |
| All times are GMT +3. The time now is 08:01. |