![]() |
***2004 FinnShark Corvette Show***
Tervetuloa kaikki ensimmäiseen FinnSharkin virtuaaliseen Corvette näyttelyyn, autoja ilmestyy viikon mittaan lisää näyttely topiciin ja parhaat autot valitaan jäsenien toimesta ensiviikonloppuna.
Kategoriat ovat: Hienoin C1 Hienoin C2 Hienoin C3 Hienoin C4 Hienoin C5 + Hienoin Corvette kuva! Näyttely on siis viikon auki ja toivottavasti saadaan paljon muitakin mukaan osallistumaan ja laittamaan muita Suomi Vettejä näytille myöskin. Minä nyt aloitan tästä ensin muutamalla kuvalla. Jani |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Koitan huomenna laittaa kuvia ja selityksen minkä takia näyttelyn alku viivästyi päivällä... :wink:
|
Tässä yksi kandidaatti C2 kategoriaan:
![]() ![]() ![]() ![]() Auton ilmoitti näyttelyyn tapio, kuvat vois mun mielestä olla myös tossa hienoin kuva osastolla mukana, sen verran tyylikkäitä vedoksia! :cool: |
Muokkailin pikkasen kuvan kaikkien kuvien kokoa, jotta latautuis nopeemmin myös modeemin käyttäjille. :wink:
|
Hienoja kuvia GJ ja Tapio! Tässä muutama oma suosikkini, kuvat ovat tuolta Finnsharkin galleriasta, sinne olen parhaimpia otoksiani laittanut...
C1: ![]() C2: ![]() ![]() C3: ![]() ![]() C4: ![]() ![]() C5: ![]() ![]() Tätä ei oikein voi tuohon C1 kategoriaan laittaa kun ei ole suomalainen auto, mutta ehkä sopisi hienoin kuva osioon... ![]() |
Quote:
Ja sitten mä tyrkkäsin perään isoja kuvia... Ehditkö Groovy nuokin pienentämään? :cool: |
Ja lisää Corvetteja meidän näytelyyn!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja lisää!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ExOmistajan kuvia:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| All times are GMT +3. The time now is 05:38. |