FinnShark

FinnShark (http://finnshark.com/forum/index.php)
-   Yleistä keskustelua (http://finnshark.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Onko lama iskenyt ja uutuuden hohto mennyt? (http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=216)

Harri -76 29.03.2004 19:59

Onko lama iskenyt ja uutuuden hohto mennyt?

Mites ihmiset ovat kaikonneet ja tää ltuntuu olevan hyvin hiljaista... vai olenko vain harhaluuloinen... voinee tietty johtua tuosta viikonlopusta :?: Pidetäänhän kuitenkin keskustelu kirjavana ja vilkkaana :!: :D

VetteMan 29.03.2004 21:29

Kyllä tätä tulee päivittäin seurattua, itse olen ainakin sellanen että vastaan sitten kun on jotain sellasta mistä tietää/on kiinostunut.
Kaikki topicit tulee kyllä selattua päivittäin läpi :)

MikkoM 29.03.2004 21:34

Quote:

Originally Posted by VetteMan
Kyllä tätä tulee päivittäin seurattua, itse olen ainakin sellanen että vastaan sitten kun on jotain sellasta mistä tietää/on kiinostunut.
Kaikki topicit tulee kyllä selattua päivittäin läpi :)

Sama täällä :!:
Täällä on vain tullut niin paljon asiaa ettei tahdo keksiä uutta aihetta, kun ei oikein ole ollut mitään kysyttävää :!:

groovyjay 29.03.2004 23:30

Re: Onko lama iskenyt ja uutuuden hohto mennyt?

Quote:

Originally Posted by Harri -76
Mites ihmiset ovat kaikonneet ja tää ltuntuu olevan hyvin hiljaista... vai olenko vain harhaluuloinen... voinee tietty johtua tuosta viikonlopusta :?: Pidetäänhän kuitenkin keskustelu kirjavana ja vilkkaana :!: :D

Odottakaahan vaan, vauhti sen kuin kiihtyy!!! Tänään pantiin nippuun neljää Corvettea, joten koneen ääressä aika oli tosi kuitilla, huomenna koitan keritä laittaa enemmän kuvaa ja tietoa taas, videota voi olla myös luvassa!!! :!: :!: :!: :!:

VetteMan 29.03.2004 23:32

Tämä kevätaika on välillä vähän kiireistä kun tallissa pitää viettää aikaa että pääsee taas kesällä cruisailemaan :cool:

coupe74 30.03.2004 08:15

Re: Onko lama iskenyt ja uutuuden hohto mennyt?

Quote:

Originally Posted by Harri -76

höpöhöpö.. :poke: ei täältä minnekkään hävitä

Finnshark 30.03.2004 08:59

Eiköhän hommat taas tästä vilkastu kun autot valmistuu kesään ajoksi... Nyt taitaa tosiaan itse kullakin olla kiire vain läjätä autoja kohti kesän rientoja! :cool:

Harri -76 30.03.2004 21:04

Tosiaan porukka kasaa vehkeitä rytinällä viikonloput nyt kun aika alkaa koittamaan :!: Ymmärrän... Ei muuta kuin jäitä hattuun kuitenkin... et kikki menee sit niinkuin pitääkin :!: :wink: :D

Arto 31.03.2004 03:04

Nou hätä! :razz:

groovyjay 31.03.2004 11:03

Nyt eka päivä moneen päivään kun kerkiän koskemaan tietokoneeseen, kauhea kiire, saanut sinkoilla paikasta toiseen tosi rivakkaan tahtiin. Nyt hetken hengähdän ja omistautua foorumille taas hetkeks! Kiva katella kun on porukka jo alkanut ottamaan autojaan esille! :cool:

All times are GMT +3. The time now is 06:57.